katinka en tanja @ work veel

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:21

Hej Tan jullie gaan echt supernetjes he! OK dan!
Ik heb je ook zien rijden, keurig hoor! Gefeliciteerd met je prijs en punten! Wanneer ga je L1 starten?

_Romana_ schreef:
Heee heiloo, kom k net vandaan Knipoog Heb je gezien, je had toch een pony met kortgeknipte manen?? Ik had een bruine pony Tong uitsteken Lekker makkelijk te zien maar goed misschien heb je me gezien... Ik had eerste prijs 158 pnt en tweede met 154 pnt( laag gejureerd dus en raar want had veel en veel beter gereden dan vorige keer en toen had ik ook 154 pnt) Maar goed je had wel hele goede punten hoor Haha!

Ja jou heb ik gezien! Haha!
Jij stond links naast ons te wachten op de prijsuitreiking! Ik zei nog op het laatst toen we weg gingen 'Gefeliciteerd' (ik zat op die witte pony, met blauwe rijbroek en blauw vest)
Idd in baan twee werd veel lager gejureerd. Mijn vriendin moest ook in de L1 (was in de eerste proef 2e, kwam ook nog jou protocollen brengen) en de tweede proef ging veel beter maar ze had daar wel minder punten.
Leuke pony heb je

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:26

Ja idd 2 keer eerste, ascociaal kind Tong uitsteken ze had weer 3 winstpunten (vorige keer ook al Tong uitsteken) Ze rijdt B.
Gaat idd goed met jullie, als het zo door gaat zit je ook zo in de L1! OK dan!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:35

Ja dat was Robyn Lachen Was onwijs leuk dat ze een winstpuntje had. Meisje flikkerde vroeger alleen maar van die pony af, kreeg niet goed les reed al in de 140 enzo.. dus wel motiverend enzo voor dr dit Lachen

En ja die met twee eerste prijzen op die vos is Kim, staat ook bij ons op stal en daarnaast stond ik met die schimmelpony (de grootste van de twee dus Tong uitsteken ) Die pony is dan weer van dat blonde meisje Lachen

Pfff snap je het nog Tong uitsteken

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:49

Ja die zit ook bij onze club Haha! Was zijn tweede keer L1, tis meer een springpony+jongetje Tong uitsteken
En ja dat wijken gaat geloof ik niet super, maar weet niet van welke proef je het hebt gezien, die eerste ging bar slecht, ze was te laat op het terrein (van 5 min van te voren) en had ok 143 punten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie