Jamaica at work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Jamaica at work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 16:10

Inbuigen (Banaantje Tong uitsteken) op de volte
Afbeelding

Whoo
Afbeelding

ff Kleppen, moet kunnen op zijn tijd Haha!
Afbeelding

Beetje hard de bocht uit...
Afbeelding

Zakken is nog erg moeilijk
Afbeelding

Al beter
Afbeelding

Ruzie met mijn teugels
Afbeelding

Nu nog zakken, dan is het netjes
Afbeelding

Stelling in draf vinden we ook nog moeilijk
Afbeelding

Beetje verzet
Afbeelding

Whieeee (ik zit hier best netjes eigenlijk voor mijn doen Haha!)
Afbeelding

Weet niet meer wat ze deed, weet wel dat ik er bijna naast lag Haha!
Afbeelding

En uitstappen, braaf!
Afbeelding

Na het rijden afgespoten en de wei op
Afbeelding
Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 16:49

Mientjeuh schreef:
Over western weet ik (bijna) niets, dus daar kan ik niet veel commentaar over geven Tong uitsteken

Maar het lijkt wel net of je Jamaica én de muur hebt afgespoten, de muur is helemaal nat *LOL*


Klopt, heb haar zitten pesten (koppie natspuiten Tong uitsteken)

bayan, klopt ook, ze is maar 139


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 19:12

Sonja schreef:
Ik weet wel een heel klein beetje wat van western, dus zal ik het dan wagen om wat te zeggen?

1. Als je altijd een cap op hebt, waarom dan niet als er een westernzadel op ligt? Omdat dat niet hoort bij western? Dan ook geen petje. Doe nou verstandig, je weet hoe gek dat ding af en toe nog kan doen, zet nou lekker je cap op...

!


Nop, niks mee te maken dat ik nu western rij dat ik dan ineens zonder cap ga rijden, vind ik zo'n onzin.. (ik rij btw ook met dressuurzweep en engelse neusriem Haha!)
Ik rij normaal ook met cap, waarom nu niet? Echt geen idee (vergeten omdat ik voor het eerst sinds tijden weer een petje op had ofzo? weet het echt niet Tong uitsteken)

Tnx verder, jou commentaar kan ik altijd wat mee!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 19:13

Debo schreef:
ziet er netjes uit, er valt me alleen 1 ding op , als je in een circel rijd houd je je binnenhand hoger als je buitenhand, bij jou is dit net anders om, op deze manier kan je geen goede stelling en buiging vragen. Binnen hand hoog en binnen been is (op deze foto) het vragen om links om te gaan , nu geef je met je been links aan en met je hand rechts..



Verward
Mijn hand zit met het stelling vragen ergens achter mijn been zo ongeveer, aangezien alles nog bevestigd moet worden (vooral bij mijzelf) kan ik nog niet met minimale hulpen werken.

Lovely... Verheffen van het front? Que??? Tong uitsteken

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 23:24

Wat dinkeygirl zegt klopt gedeeltelijk. In de les rij ik op een goed passend Equiflex zadel waar ik helaas geen geld voor heb. Dit zadel (wat er op de foto's dus op ligt) is mijn eigen zadelmarktje en past idd niet 100%, maar ik kan het er even mee uitzingen tot er geld is voor een goed, passend zadel (voordeel is dat dit kunsstof is en dus wat makkelijker "meegeeft" dan leer)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 17:34

Debo, jou hand zit bij wijze van spreke op je kin.
Als ik mijn binnenhand opzij breng, en zij buigt om mijn binnenbeen moet ik mijn hand toch ergens laten aangezien de teugel anders helemaal los valt.
Mij is juist geleerd je hand niet omhoog te brengen (deed ik eerst nl wel)

Angelique, Jamey loopt beter dan ze heel de winter gelopen heeft (je weet hoe ik toen af en toe zowat jankend van nijd op m'n knol zat)

Lovely, zadelprobleem is bekend, zoals ik al zei

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 11:25

Lovely"]
[quote="stef schreef:
Als ik mijn binnenhand opzij breng, en zij buigt om mijn binnenbeen moet ik mijn hand toch ergens laten aangezien de teugel anders helemaal los valt.

Nee hoor, je hand hoeft nergens heen als je paard inbuigt, die kun je laten staan of terugzetten naast je andere hand.

[/quote]

Als zij inbuigt en in verander mijn handpositie niet, heb ik toch geen aanleuning meer? Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 16:17

narretje schreef:
Nog even over dat zadel: een "beetje passen" is genoeg om heel vervelende rugklachten te veroorzaken bij je pony. Ik snap werkelijk niet dat je er nog mee doorrijd Verward Niet zeggen kunststof is soepeler want dat zijn smoesjes Hij pas niet=daar hoor je niet mee te rijden. Hoe kun je nu 2 pagina's lang serieus op rijtechnise problemen ingaan terwijl je zadel zo slecht ligt dat een pony er nooit ontspannen onder kan/zal lopen???????????


Hij is op de schouder wat aan de smalle kant, dat klopt, maar niet dusdanig dat ze er drukkingen van krijgt of er enigzinds op reageert. In mijn les rij ik met het equiflex zadel van mijn instructrice. Dit ligt er als gegoten op, en ze loopt met dat zadel niet beter of slechter dan met dit zadel.
Ik ga trouwens niet op rijtechnische problemen in, naar mijn idee zijn we lekker op weg. Tuurlijk zijn we er nog lang niet, maar dat komt allemaal wel.
Het enige waar ik op inga zijn de adviezen die gegeven worden om die beter te begrijpen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 22:11

er zijn ontzettend veel wegen naar rome en het is aan elk individu om uit te vinden welke methode er bij jou en je paardje past.
Is niks mis mee (toch??)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers