Lisa en Usti @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Lisa en Usti @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:17

Vandaag even de laatste puntjes op de i gezet bij Lisa ivm de wedstrijd in Kootwijk morgen Haha!
Aan Lisa zal het niet liggen, nu maar hopen dat ik zelf normaal blijf zitten en normaal blijf rijden Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding
Halsstrekken is echt het zwakke punt, ik kan haar een paar passen naar beneden rijden, maar daarna moet er toch weer even rondgekeken worden Cool

Ook nog even een kwartiertje op Usti gereden, ik rijd hem nu 1x per week om hem zadelmak te houden.
Afbeelding
Stappen

Afbeelding
Drafje, m'n handen staan niet charmant Knipoog

Afbeelding
Hier heb ik ze iig al weer rechtop.
Usti pakt het lekker aan, maar heeft echt 0% conditie.
Z'n evenwicht is wel erg goed.
Vanavond het 4e bit geprobeerd, een 12,5 cm dubbel gebroken happy mouth, dit lijkt goed te passen en hem niet te irriteren.

Daarna moest Lisa nog gevlochten en gewassen worden, ze staat nu lekker schoon op stal en ik ben hard aan een douche toe Haha!
Afbeelding


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:05

Ustinov heeft een Gelders papier, zijn moeder Ilindra is een Gelderse en zijn vader Hero is goedgekeurd bij Oldenburg.
Z'n complete afstamming, en foto's van veulen tot nu, staan in m'n profiel Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:07

Ilindra blijft thuis, ze heeft een "dekblessure" (lees: bijtwond op haar schoft) Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:30

Het enige wat Lisa heeft overgehouden is een "kleverige" staart, maar dat is alweer opgelost Schijnheilig


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 06:34

Ik start alleen de politiewedstrijden in uniform, vind persoonlijk het uniform mooier en veel minder besmettelijk.
Wie ooit al dat wit in een wedstrijdtenue heeft verzonnen Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:53



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers