Nikita @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:50

Gaat 'ie weer lekker jongens ??

Mijn persoonlijke lekenoog ziet een niet ontspannen paard en een nog minder ontspannen ruiter. Lekker terug gaan naar de basis, veel les, naar buiten en vooral krijg weer plezier in het rijden. Alles komt op z'n tijd !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:16

Ik heb even deze foto uit je profiel geplukt:

Afbeelding

Ondanks het feit dat het koppie hier aardig in de lucht zit, ziet het beeld er veel ontspannener uit en treedt ze achter ook beter onder. Je rijdt nog niet zo heel erg lang, je hebt het voordeel dat je al snel een goed leerpaard hebt waar voldoende knopjes opzitten. Wees geduldig en ga er vanuit dat je pas over 1 of 2 jaar een beetje fatsoenlijk proefje kunt rijden. Gun jezelf en je paard die tijd. Lees je eigen onderschrift nog maar eens goed Knipoog Lachen

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:16

ShannaY: zal allemaal best, hij krijgt hier ook al kritiek genoeg zonder het hele verhaal erachter.

Wat ik ronduit onbeschoft vind is dat Koortje ongevraagd p.b.'s verstuurd waarin ze het 'hele verhaal' wel even uit de doeken zal doen. Leef je eigen leven en maak je eens wat minder druk over iemand anders. En als je dat dan toch zo graag wilt doen, doe dat dan op dat andere forum!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 92 bezoekers