Springfoto's van MissM in Spaarnwoude

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:47

leuk hoor, alleen paardje drukt wel heel erg zijn rug weg!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 18:02

MissM schreef:
Dankjewel voor het plaatsen van de foto's Bonte!!

Voor de geïntereseerden: 1e parcours 1 balk, 2e parcours foutloos!

Als ik het zo op de foto zie drukt ze inderdaad haar rug nogal weg, heeft ze nooit zo duidelijk gedaan..... Met rijden had ik inderdaad het idee dat ze wel wat vlakker sprong dan een poosje terug, maar dat het er zo uitzag had ik niet verwacht Bloos! Ik denk dat ik haar rug maar eens na moet laten kijken... Verder had ik toch wel het idee dat ze met plezier aan het werk was.


oeterma springt ook niet helemaal met haar rug, dan krijg je ook van zulke sprongen, maar ze heeft wel het vermogen en volgens mij jouw paardje ook wel, al kijk ik wat voor sprongen ze neemt!!! want oeterma vouwt ook zo haar benen, wel naar voren, maar echt opvouwen zit er niet bij, ze springt er liever hoger overheen Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers