Prachtige Fitz

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 18:54

[img]../upload/31/fitz.jpg[/img]

[img]../upload/31/fitz2.jpg[/img]


Cool Aaaasjeblieft Leo,
groetjes, Manon = orri hoop dat je de usericon leuk vind!! Haha!


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 21:55

Hey Manon, onwijs te gek van je!!! Hartstikke leuk, ook dat usericon Party!! *LOL* Party!! *LOL*
Voor degenen onder ons die Fitz nog niet kenden, zal ik even wat over hem vertellen. Fitzroy is een donkerbruine Westfaler van 1.74 m hoog. Zijn vader is Florestan I, op dit moment 1 van de bekendste dressuurhengsten in Duitsland. Hij is 6 april jl. 10 jaar geworden. Ik heb hem gekocht op een handelsstal en hij is nu ongeveer anderhalf jaar in mijn bezit.
Het is op stal een lieverd, maar tijdens het rijden ziet hij allemaal spoken en kabouters. Toch zijn we in een jaar tijd van de B naar de M2 met wp gegaan want op wedstrijden laat hij me over het algemeen gelukkig niet in de steek!
Zo, nou weten jullie ook wie Fitzroy is!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 22:28

Wat leuk Jippie Party!! *LOL* Welk paard is dat, weet je zijn naam??
Want het is niet Neostan of Freestyle, dat zie ik wel. En wat rijden ze er nu mee?


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-01 17:33

Hey dames, de foto's onder het zadel houden jullie nog even tegoed. Ik heb nog steeds foto's van verleden jaar in Kootwijk op mijn toestel zitten. *LOL* *LOL*
We bewaren ze voor als de bollenvelden zometeen in bloei staan en dan wil ik nog even een mooie reportage maken tussen de bollenvelden. Dat lijkt me ook wel een mooi gezicht, Fitz en mij tussen de bloembollen!
Dus nog even geduld s.v.p.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 17:52

Kreeg nog wat meer informatie over Ferucci, zijn halfbroer, van Jippie, maar die is pas echt gaaf!!! Party!! *LOL*
Dan is Fitz vast een van de missers van Florestan I. Freestyle is ook echt heeel gaaf, maar die is onlangs naar Amerika verkocht. Hij stond bij de Radstake in Varsseveld. Volgens mij staan er nog plaatjes van hem op de site.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers