lijkt me pijnlijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

lijkt me pijnlijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 15:33

ik was effe aan het surfen op internet, toen kwam ik een site tegen met de volgende foto's:
Afbeelding
Verdrietig au! hoezo pijnlijk?
Afbeelding
Verdrietig Huilen au au au.........
Afbeelding

Als ik een paard had , zou ik nooit aan zoiets meedoen, ligt dit aan mij?? ik wil mijn paard gene pijn doen, als je weet dat hij het niet haalt doe je het toch niet??????????????????????????
wat vinden jullie ervan?

=xxxxxx= Renée Party!!


Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 18:19

ik zeg ook niet dat ik TEGEN deze sport ben , maar deze foto's vindt ik gewoon zielig, als je croos rijd doe het dan lager of met ene paar wie het super kan

renee

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 18:30

ik ben het niet met je eens Yentl ofzoits, ik ben het eerlijk gezegt helemaal met lonneke eens, een paar heeft er echt geen lol in zo hoor?????¿¿


Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 19:38

Maaike ik ben het voledig met je eens......, jullie zeggen dat ze er lol in hebben? nou lijkt me niet want als jij je pijn doet heb jij er dan ook lol in?????????????? lijkt me niet.....en op die site waar ik was waren van de 10 foto's 7 van dit soort foto's en 3 van 1 paard wie het heel goed kon en haalde............en dat noem je niet zielig????? Verward

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 19:53

precies!!!!! Boos!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 19:55

nog wat, ik las pas in de krant dat het afgelopen jaar de sport military staat als de sport waar de meeste doden bij zijn gevallen, niet alleen paard maar ook mensen, bij een of andere wedstrijd van 2 weken terug zijn 4 doden mensen en 2 doden paard........en dat noemen jullie leuk?????

renee

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 14:42

dus de meerderheid is er mee eens dat military gene leuke sport is een gevaalkijk!.........

renee

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 15:58

ik blijf maar uitleggen.......... Gaaaap Slapen Dromen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers