Akerna, wat zijn dit voor praktijken? :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Akerna, wat zijn dit voor praktijken? :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 19:59

Akerna houdt heel veel van haar Quinto. Dat steekt ze ook niet onder stoelen of banken.
Binnenkort wordt ons aller Quintje gecastreerd.
Akerna heeft erg veel moeite om afscheid te nemen van Quints edele delen.
Daarom wilde ze er nog even goed aan voelen, zodat die twee belangrijke balletjes in haar leven goed in haar geheugen geprent zouden staan.

Afbeelding

Detail: Ze genoot ervan te zien aan haar uitdrukking op haar gezicht.

Akerna wilde dat het ook voor altijd in Quinto's geheugen geprent zou staan:

Afbeelding

"Ruik maar even, Quint"

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel


Groetjes Doree en Shaienne
[/img]

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 20:06

Paulien schreef:
doree foto doet het niet.

groetjes


Hoezo? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-01 00:07

Whahahahahaha het is nu weer de eerste keer dat ik de foto's zie, nadat ik ze geplaatst heb en nog steeds is het heeeel grappig...... "Ranzige Renate" is wel goede nieuwe bijnaam Haha!
Verder ben ik heel lief en niet gemeen, hoor!! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 13:11

Hahaha ja coool he!! Haha! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel
Maar verder ben ik dus heel lief!! Lovers

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 13:12

piggie!!!! schreef:
doree, dit is de eerste keer dat je iets zinnigs en leuks op bokt zet voor zover ik me kan herinneren.
je kan dus toch nog wel wat
hehe Extreme duivel


ohohooooooo BITCH!!!!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 12:14

Fantasties he!!!

Arme 'Ranzige Renate' Extreme duivel Extreme duivel Haha! Haha! Knipoog

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 20 bezoekers