Laatste keer op Falcon rijden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Laatste keer op Falcon rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 20:09

Zondag 11 april hebben we mn pony weg gebracht naar zn nieuwe eigenaartje (jongetje van 8 Haha! )
Daar voor moest ik natuurlijk nog even rijden en omdat ik even niet zo veel zin had in dressuur gingen we maar springen! Ik Ben absoluut geen sterspringruiter en meer dressuurgericht (zie beugels Schijnheilig ) Maar t ging vooral om de lol en volgens mij vond Falcon het ook wel heel erg leuk Haha!

Afbeelding

Eerst ff een beetje losrijden met dressuur ( ik had natuurlijk daarvoor al gereden) Best een mooie appuyment foto vind ik Tong uitsteken

Afbeelding

Whieeeee ik ben blij want ik kom op de foto!
Schouderbinnewaarts en het viel me op dat ik niet eens mn tenen naar buiten steek Haha! (naja niet heel erg Tong uitsteken )

Afbeelding

Toen gingen we echt springen! Schijnheilig

Afbeelding

Deze foto vind ik zo stom en verschrikkelijk! Maar eigenlijk best wel grappig Tong uitsteken Naja leuk genoeg om hem met jullie te delen Schijnheilig

Afbeelding

Naja het lijkt er al wat meer op maar nog niet helemaal zoals het hoort Haha!

Afbeelding

He he dat gaat er op lijken Knipoog Ik vind het wel stom dat ik zelf niet voel dat ik zo lang zit Scheve mond

Afbeelding

Lovers Fallie kijkt zo lief Lovers

Afbeelding

INkie je haar vliegt Haha!

Afbeelding

Dit vind ik wel een mooie foto *LOL*

Afbeelding

Dit was ook weer zo'n noodsprong volgens mij! Dit ziet er ook weer zo vreemd uit Haha!

Naja dit was t weer! commentaar altijd welkom maar het meeste heb ik volgens mij al gezegd *LOL*

gr. INkie

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 20:44

xcynthiax schreef:
waarom verkoop je hem dan? ga je over op een paard?


ben een beetje groot vind je niet Tong uitsteken
Mn pony is niet gegroeid en ik wel en ik kan nu dus heel moeilijk drijven zonder mn hakken op te trekken en een groter paard staat me gewoon beter!
In de Z had ie soms toch ook wel wat moeite met de verzameling die ze vroegen Lachen

Tsja mn hakken..... Wat ik al zei.... I zit gewoon veel te lang en dat heb ik met rijden niet door! ( ik rijd ook op een dressuur zadel misschien dta het daar aan ligt Verward )

Dat ik hem uit evenwicht bracht heb ik eigenlijk niets van gemerkt! Haha! Maar het zou heel goed kunnen hoor! ( weet t wel zeker Schijnheilig nu ik er zo op let) Maar ik vind het wel een mooie foto Haha! Schijnheilig

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 21:32

Jup, Ik was er gewoon vanaf gegroeid Lachen Dat was de reden ook om hem te verkopen! Hij liet soms ook maar al te duidelijk merken dat ie t moeilijk vond om zn achterhand er onder te zetten en dat hadden we net niet nodig in de Z!
Toch hebben we een 1e prijs in de Z gehaald en een winstpunt Tong uitsteken
met springen hadden we ook 2 winstpunten....
En ik heb veel van hem geleerd!
Maar na een tijdje ben je ook wel toe een nieuwe uitdaging Lachen Ik wil het liefst nog even een paard waar ook nog alle knopjes op zitten om de over stap van pony naar paard te verkleinen Haha!
Een groter paard staat me zowieso beter omdat ik gewoon lang ben Haha!


Oeps ik ben er even vergeten bij te zetten dat Thirza (ook een bokker) de foto's heeft gemaakt

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 11:47


www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 21:20

k Kreeg net bericht van dat jongetje Haha! :

hoi ik heb je mail ontvangen
ales is goed met hem
maak je maar geen zorgen hoor
je magwel een kerdje komen
je hebt alen men naam verkerd
gesreven zo schrijf je me naam darryl
hij makt het goed
doeg
darryl

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 09:11

en??? Tong uitsteken Schijnheilig

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 14:35

Solide schreef:
Leuk dat je nog even afscheidsfoto's hebt. Ik ben ook abso geen springruiter maar doe altijd mijn beugels toch minstens 1 gaatje korter als ik ga springen. Lijkt me toch niet helemaal super om met zulke lange beugels te springen.

Leuk dat je al een mail terug hebt van de nieuwe eigenaar van Falcon. En al helemaal super om te lezen dat het goed gaat en dat je anders altijd een keer mag komen kijken.


Ik had mn beugels 2 gaatjes korter dan mn normale dressuur maat Scheve mond

Haha!

Jaggie: We zijn er nog niet helemaal uit ----> Hij moet eerst goed gekeurd worden en als ie dat is dan kopen we um

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 19:02

iwayalover schreef:
Heb je Fallie eigenlijk helemaal zelf naar het Z gereden???
Jammer dat je er nu op uitgegroeid bent.

Maar je kunt wel zien dat je een echte dressuurmuts bent Tong uitsteken en dan toch zo hoog springen. Best wel knap hoor. alleen vind ik het er echt niet handig uitzien met die lange beugels Daar word je houding slechter van en idd doordat je er langs kijkt soms breng je hem wat uit balans.
maarja daar heb je nu toch niks meer aan.

Zal wel moeilijk zijn om hem straks te zien vertrekken Verdrietig
Maar ik hoop dat je heel veel plezier gaat hebben met je nieuwe paard.


Ik ben met Falcon in de B begonnen maar daarvoor was Fallie al 2x Z geweest Bloos Maar goed het is geen makkelijke pony geweest maar wel een super leer pony!

Ja ik vind het ook zo stom dat ik van die lange beugels heb Tong uitsteken Maar met dressuur zit ik nog eens 2 gaatjes langer Bloos! en het stomme is: Ik voel niet eens dat ik TE lang zit Verward

Er werd ook gevraagd wanneer mn wedstrijd debuut met lesley is...
Uhm dat weet ik nog niet Tong uitsteken Ik kan hem namelijk nog niet helemaal perfect rechtsom buigen en mn instructrice wil eerst dat ik hem echt helemaal goed M klaar heb en dat ik dan gewoon metteen goede punten scoor dan dat ik een beetje onderaan in die wedstrijden blijf hangen... Oftewel.... dat we rijtechnisch gewoon in orde zijn! En voorlopig is dat nog niet zo!
Maar met Lander zijn we al druk bezig om een startkaart aan te vragen en dan moet ik als het goed is over 3 weken met hem starten ipv Falcon! maar ja of dat gaat lukken...... Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers