Indian Summer voor het eerst onder het zadel!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Indian Summer voor het eerst onder het zadel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 13:10

Hier dan de Cheese! van het zadelmak maken van Indian Summer, de eerste keer erop met zadel! De singel van mijn westernzadel was te lang, dus daarom reed ik even met een vzh zadel (niet echt fijn zadel, beetje te klein, maar ach)

Eerst een foto voordat ik erop ging, bandages moesten matchen bij mijn stars and stripes pad onder m'n westernzadel, maar ja *LOL*
Afbeelding

Even een foto, dat ik zo raar naar voren is omdat ik bang was dat ik anders onthoofd zou zijn op de foto Cool
Afbeelding

Waar zit de vooruit Haha!
Afbeelding

Die kant op gaat beter Lachen
Afbeelding

En hooo OK dan! (die zit er wel op Haha! )
Afbeelding

Hier ging iets niet helemaal goed...
Afbeelding

En weer stappen op de hoefslag
Afbeelding

En drrrrrrraf OK dan!
Afbeelding

Weer even stappen
Afbeelding

En alweer de laatste foto!
Afbeelding

Gaaf hè, alleen ik hoop wel dat ze nog ietsies groeit Vriendjes zijn?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 13:22

GrienTie schreef:
Ziet er super uit Joyce!!! Lachen Doe zo voort! Ze is echt een braaf paardje!

Succes verder. Het zal vast geen stilte voor de storm zijn? Na mijn idee heeft ze een super karakter, wat geen problemen op zal leveren met het inrijden van haar... OK dan!

Liefs


Dankje!
We zien wel hoe het verder gaat, het blijft een jong paardje, dus je weet maar nooit! Dat het de eerste keer zo makkelijk gaat is wel fijn Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 13:23

Solide schreef:
Ik hoop dat het zo blijft gaan en steeds meer vorderingen want het ziet er lekker ontspannen uit. Hopen dat ie het leuk blijft vinden en geen gekke dingen gaat doen.


Dankje! Het is ook gewoon een heel relaxed paardje met alles

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 13:33

liberty"]
Ziet er netjes uit Wat is ze toch braaf nu Haha! Maar straks mss niet meer Knipoog
[/quote]

Haha we hebben zacht zand in de bak dus Schijnheilig

[quote="KeeK"]
Hey Joyce!
Wat super dat je nu eindelijk lekker met Indian Summer aan de slag kunt. Leuke foto's hoor, Indian Summer is echt een knap paardje
[/quote]

Dank je OK dan!

[quote="Fabjuhlover schreef:
Hé Joyce, wat een leuke foto's! Wat super dat je Indian Summer nu ook kunt gaan berijden, heel veel plezier met haar, ze is echt super leuk! Lovers


Dank je *LOL*

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 13:42

ingeo schreef:
ik houd altijd een beetje m'n hart vast als ik lees/zie dat ze de eerste keer zo braaf zijn......was de mijne ook.....maar daarna effe niet meer Bloos! Haha! !

iig: doe zo voort OK dan! !


Ik heb haar al vanaf veulentje en er zit gewoon een heel cool en braaf karakter in, maar ik weet ook dat ze soms rare uitspattingen kan hebben, dan staat ze in de bak en dan ineens bok bok en gek doen. Dus daar heb ik wel rekening mee gehouden. Ik verwacht verder geen problemen bij het beleren, maar een paar flinke bokken zouden nog wel eens kunnen komen. Maar dat is gewoon afwachten Lachen
Bedankt voor je reactie Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 13:49

Cassidy schreef:
Leuke Aap hoor, hoe oud is ze nu?


Haha Aap die had ik nog niet eerder gehoord Haha!
Het is eigenlijk een pintaloosa maar ach ik noem het voor het gemak altijd maar een Ap *LOL*
Ze wordt met een paar weekjes 3 jaar, 1 mei ongeveer.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 07:35

Thanx allemaal!
Ik hoop ook nog dat ze iets groeit, en anders verkoop ik haar gewoon.
Eerst maar eens onder het zadel.
Orri, moet je eens een paard met deze bandages gaan longeren, na een paar rondjes wordt je helemaal gek Tong uitsteken

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers