Voor het eerst weer in de buitenbak op de manege

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Voor het eerst weer in de buitenbak op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 20:07

Eindelijk was het vanochtend zover! Het zwembad maakte plaats voor een heuze buitenbak! Bloos! Dat was lang geleden!
Alle zaterdaglessen zijn dus lekker in de buitenbak in de weer geweest en ik was weer terplaatse met mijn digi (wanneer niet? Haha!)
De foto's van onze les zijn gemaakt door Mariëtte, bedankt daarvoor Mariette! OK dan! De foto's zijn allemaal in het eerste halfuur van de les gemaakt. Ik had Iwaya pas aan het einde (of op de helft ofzo) van de les lekker lopen, dus dat is jammer genoeg niet op de digi vastgelegd. Ook was ik Mariette vergeten uit te leggen hoe het inzoomen werkte, dus sommige foto's heb ik moeten bewerken om ons dichterbij te halen.

Ik op Iwaya
Afbeelding

Iwayalover (karen) op Verona en ik op Waya
Afbeelding

Irma op Goliath en in de verte Sanne op Basje (Sanne wat ben je aan het doen? Verward)
Afbeelding

Ik draaf heel vaak op de binnenhoefslag, vooral in het begin en dat is hier vastgelegd.
Afbeelding

Karen bijna naast Verona Tong uitsteken
Afbeelding

Irma op Goliath
Afbeelding

En dan komen nu de foto's die ik heb gemaakt van de les waar Mariëtte inreed, dit is een iet wat minder gevorderde les.
Een meisje op Jessy, mooi door de wending
Afbeelding

Pardoes met een heel schattig meisje. Pardoes heeft altijd haast Tong uitsteken
Afbeelding

Mariëtte op een moment dat het ff iets minder ging denk ik. (psssst Mariëtte: Meer binnenbeen. Knipoog )
Afbeelding

En Mariëtte op Shera in galop als mooie afsluiting.
Afbeelding

Alle commentaar is welkom!


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 20:22

joortje schreef:
zijn het allemaal manegeponys/paarden
Ja allemaal Goliath, Basje en Iwaya zijn paarden de rest op de foto zijn ponys. Lachen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 10:48

Sammm schreef:
Het meisje op de laatste foto zit in de verkeerde galop (ik neem aan dat ze geen contragalop aan het oefenen is Knipoog )

Klopt! Heb je goed gezien! Dit paard kan (bijna) niet in de goede galop galoperen op de linkerhand. Daarvoor moet je haar op een hele kleine volte rijden met overdreven veel stelling en dit meisje die erop zit rijd daar nog niet goed genoeg voor. (had het er al expres niet bijgezet kijken hoeveel Bokkers het zullen opmerken, maar het viel me eigenlijk nog tegen! Haha!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 77 bezoekers