rijfoto's van Cloverdale met: Nulita, tara, flame.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:55

Sjonniej, denk je niet dat als ze op die shet haar benen in de correcte houding had gehad, ze de balk mee had genomen met haar benen?
En wat vind je zo fout aan de andere houdingen? Volgensmij wil dit meisje geen prof worden en dan hoeft ze toch ook geen 'profhouding' te hebben?

Ik vind het er leuk uitzien, je ziet dat je plezier hebt. Leuke foto's! Lachen



Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:48

Sjonniej schreef:
Lydiia:
Ik zeg niet dat ze een profhouding aan moet nemen, maar denk wel dat ze Flame wat meer ruimte moet geven en zelf haar evenwicht beter moet bewaren, het lijkt er namelijk op dat ze op de hals van de pony steunt.... En op de 2e foto ziet haar beenhouding er al beter uit....op die eerste zijn haar benen wel erg naar boven, of ligt dat aan mij? Natuurlijk is het moeilijk om te springen met een shet....maar vind wel dat je een zo correct mogelijke houding moet aannemen als mogelijk is!


Ik snap niet welke foto je bedoeld, maar volgensmij heeft ze op de shet haar benen over het algemeen meer naar achteren, tijdens het springen dan naar voren Knipoog
Verder wil ik er ook niet op in gaan, eindeloze discussie. Maar wat ik me nog wel afvroeg.. Waarvoor zou ze reclame moeten maken? Haha!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 01:35

Sjonniej schreef:
Ja, sorry. Toen ik het later truglas zag ik ook dat het zo overkwam...
Maar je hoeft toch niet al je foto's op bokt te zetten? Dan is er niemand die verschil oid. ziet.


Wanneer krijgen we weer eens foto's van jou te zien sjonniej? Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 73 bezoekers