Blieb01 met Pais Vasco aan het werk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 17:43

blieb01"]
[quote="FunkyMirko schreef:
mooie foto die overgang van stap naar galop!
En die slof is ook niet zo gezond voor je paardje, gelukkig gaat ie binnenkort de kast weer in Haha!



Hoezo is die slof niet gezond? Verward Ik heb de slof niet strak zitten hij hoeft dus niet opgekruld te lopen. Verder vind ik dat een slof mits goed gebruikt heel nuttig kan zijn. Ik geef toe dat ik liever zonder rij maar soms is zo'n slof wel prettig vooral als je weet dat meneer zich erg groot kan maken als hij bedenkt dat hij hengst is.
[/quote]

mensen zeuren altijd over een slof echt die vraag wordt bij geen enkel topic met slof overgeslagen wordt er een beetje moe van... daar doelt de topic startster toch niet op.. over gezeur over der slof gaat om haar paardje.. Verward

Just Beleve and HOPE


mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 19:56

Pippy schreef:
Tjeez wat een gezeur!
Sorry hoor. Maar daarom plaats ik dus ook geen rij foto's, want ik rij ook met slof.
En waarom is een slof dan uit gevonden als het slecht is? Als je 'm slecht gebruikt dan is het slecht ja. Maar hoe zij hem gebruikt vind ik het heel goed, zo hoort het.


helemaal mee eens vind het ook gezeur en erger me er heeel erg aan. ik plaats geen rijfotos meer inderdaad me instructrise zegt het allemaal wel toch

Just Beleve and HOPE

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Ubermetrics en 34 bezoekers