Blieb01 met Pais Vasco aan het werk

Moderators: Murosch, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:54

Weer bedankt voor de foto's Llewella OK dan! . De slof gaat inderdaad binnenkort de kast weer in. Hij maakt zich momenteel niet zo groot meer als de achterbuuf tevoorschijn komt Haha! . Hij loopt soms een beetje erg diep maar dit is omdat hij soms een beetje hoest en dan is het makkelijker lopen in de lage lijn. Het lijkt soms op een valse knik maar dit is echt niet het geval, ik heb tenminste constant een gelijke aanleuning. Hij wil soms wel ietwat gaan hangen maar met extra been (misschien toch een spoortje) is dat op te lossen. Die overgang foto vind ik idd. erg op de inzet pirouette lijken Haha! . Hopelijk kan jij er ook snel op llewella Knipoog

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:10

FunkyMirko schreef:
mooie foto die overgang van stap naar galop!
En die slof is ook niet zo gezond voor je paardje, gelukkig gaat ie binnenkort de kast weer in Haha!

Hoezo is die slof niet gezond? Verward Ik heb de slof niet strak zitten hij hoeft dus niet opgekruld te lopen. Verder vind ik dat een slof mits goed gebruikt heel nuttig kan zijn. Ik geef toe dat ik liever zonder rij maar soms is zo'n slof wel prettig vooral als je weet dat meneer zich erg groot kan maken als hij bedenkt dat hij hengst is.

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 19:39

Allemaal bedankt voor de reacties. Vasco is inderdaad gewoon een
Kwpn-er . Hij moet nog wel flink bespiering krijgen maar daar zijn we druk mee bezig. Hij is nu nog redelijk jong (6) en soms wil hij wel laten merken dat hij hengst is. Ik wil met de tijd gaan springen met hem maar dan wil ik eerst de slof in de kast laten hangen Knipoog . Als ik zover ben om te springen zullen jullie zeker mee mogen genieten Haha! .

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:55

Hij is nog hengst maar gedraagt zich meestal heel netjes. Alleen met rijden komt de achterbuurvrouw wel eens te voorschijn en dan wil Vasco zich dus groot maken.

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:12

Vasco is dus niet van mij. De eigenaresse wil hem hengst houden zolang hij braaf is. Hij is netjes opgevoed en over het algemeen heel makkelijk in de omgang. Hij is trouwens ongeveer 1.70 hoog en ik ben 1.60 Haha! . Het is altijd een hele klim om erop te komen.

Toeties ik hoorde van Rachel dat jou paard buiten niet de makkelijkste is, ik begrijp wel dat je er iets omhangt als je naar buiten gaat . Liever iets erom dan met je paard onder een auto *LOL* .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie