In de les met Sjonniej als fotograaf :P

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

In de les met Sjonniej als fotograaf :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:50

Hoihoi

Sanne is dinsdag naar mij en mijn pony toe gekomen, ik moest de les in , ging erg goed, maar geen commentaar op mijn zithouding a.u.b Tong uitsteken kweet dat k niet fantastisch rij. Ik had hem gereden met een slof, om te kijken hoe hij daar mee liep en omdat het mij wel eens wat anders leek Tong uitsteken

Nou hier komen de foto's he:

Afbeelding
In stappen met deken (slof hangt hier los genoeg he Tong uitsteken)
Afbeelding
Tijdens het rijden..
Afbeelding
Beetje gekke foto, omdat zijn hoofd gewoon staat staat de slof ook wat strakker, logisch... want:
als hij nabuigt niet:
Afbeelding
Hierboven loopt hij dus netjes, en slof hangt losjes
Afbeelding
Hij vond sanne (haar flits iig:P) nog wel een beetje eng...
Afbeelding
Afbeelding
Ff halthouden...
Afbeelding
Duidelijk voorbeeld van hoe hij heel de les liep (hierboven)
Afbeelding
Afbeelding
Zo liep hij heel de les dus (hierboven)
Afbeelding
Afbeelding
Op een heel mooi moment genomen (niet dus:P)
Afbeelding
Afbeelding
en weer lekker draven...
Afbeelding
Toen was de slof er net af (omdat hij zo braaf was geweest Tong uitsteken)

Lanzamerhand steeds losser laten:
Afbeelding
EN dan gaan we uitstappen:
Afbeelding
Afbeelding
Doeiiiiii:
Afbeelding

Naar mijn zin ging het goed gister.
Hij was braaf en luisterde wel goed, ik wil liever geen commentaar op de slof, alleen op mijn houding enz. Ik weet dat ik niet fantastisch ben ofzo.


Sanne kon niet uitstappen omdat er in allebei de bakken les was, en ik was iets eerder gestopt omdat hij zo super liep, dus ze komt nog een keertje langs en dan mag ze zelfs rijden Tong uitsteken

Nou ik moet toch ff vragen (ook al wil ik het niet:P)
wat jullie nou van mijn houding vinden.
De slof heeft erg los gehangen met rijden, ik heb hem dus goed gebruikt vindt ik..

P.s. GEEN COMMENTAAR OP ME GEZICHT :p

hahaha was erg serieus aan het rijden weet je Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Assiej op 25-02-04 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)



Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:56

ja haha kweet et... maar opzich valt het best wel mee vin ik... maarja k vroeg om commentaar he daar kan ik alleen maar van leren Tong uitsteken

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 14:21

het staat in het eerste bericht waarom ik de slof gebruik, om te kijken of hij er beter op gaat lopen, of niet, hij was iig wel braaf, maar ik ben zo'n typje die er heel de les op probeerd om me pony goed aan de teugel te krijgen, ik weet dat hij veel op zijn voorhand loopt, maar ik ben nog niet zo ver dat ik hem op zijn achterhand kan laten lopen.

k heb mijn pony sinds begin juni, hij is toen erg ziek geweest met slijm in zijn longen dus hebben we ook niet vaak goed kunnen trainen enz.
Voor de rest heeft mijn pony een kortere linkernekspier, ook moeilijker dus met rijden, maar opzich ik heb alleen met slof gereden om uit te proberen hoe hij er mee liep, ik ga echt niet dagelijks met de slof rijden ofzo, nergens voor nodig>

Awayalover, wat bedoel je met: wat meer op de hand dragen?

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 14:58

hahaha okee dan maar niet onder het rijden hoor, dan krijg k nog meer commentaar Tong uitsteken

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 15:10

Ja maar dat is het hem juist, ik weet niet hoe ik hem op de achterhand kan krijgen, omdat ik gewoon nog niet zoveel ervaring heb. Ik heb 1 keer in de week dressuurles, maar de privélessen bij ons zijn allemaal over de 30,- per half uur. Erg duur dus vind ik.
Je moet bij mijn pony erg zijn buitenhand begrenzen, wat opzich steeds beter gaat, maar ik denk gewoon niet dat het me ooit gaat lukken.

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 15:18

Ja maar dat is ook nog een probleem, want als je een eigen instructrice wil over laten komen zo maar zeggen, moet je heel de bak afhuren en dat kost volgendens mij iets van 50,- dus das helemaal duur.

Ik vind het moeilijk om te begrijpen wat je bedoeld in je bericht hiervoor, want ik weet niet wat dit inhoud: voorkant loslaten en bijdrijven...

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 15:43

Oke ik begrijp nu wel wathet allemaal inhoud, ik rij mijn pony zondag middag pas weer, dan zal ik wel zeggen of het gelukt is

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 16:26

oke maar als hij al nageeflijk loopt, en ik ga dan ophoudingen maken of iig spelen schiet zijn hoofd weer omhoog, daarom is het ook best ingewikkeld.. hij liep ook erg ontspannen, elke dag gaat hij meer ontspannen, en dus ook beter rijden.

Ik ga een keertje, als sjonniej haar moeder tijd heeft, naar sjonniej toe met mijn pony en dan geeft haar moeder mij les als het haar uitkomt. Ik wil opzich graag prive les maar dat kan niet op alle dagen omdat ik mijn pony samen met mijn zus doe (karin86 op bokt)

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 20:48

Opzich zou het wel kunnen, maar als er privé les gegeven worden dan vinden ze het meestal handiger om heel de bak af te huren, maar is opzich ook niet echt nodig.

Over iedereen die over de slof begint:

dit staat in het eerste bericht na de laatste foto:
Naar mijn zin ging het goed gister.
Hij was braaf en luisterde wel goed, ik wil liever geen commentaar op de slof, alleen op mijn houding enz. Ik weet dat ik niet fantastisch ben ofzo.


Ik wil daar dus liever geen commentaar over, alleen sjonniej kan daar commentaar over geven want die was erbij.

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 23:05

nee ik wil alleen TIPS horen over mijn zit enz
er werd door sjonniej duidelijk uitgelegt waarom ik met slof reed, en hij had alleen werking als mijn pony zijn hoofd hoger ging dragen..

Jullie moeten gewoon een keer inzien dat niet iedereen even goed rijd en dat je van fouten alleen maar kan leren. Ik heb nu dan de 'fout' gemaakt dat ik hem niet op de achterhand reed. Ik vind dat je er alleen maar meer van kan leren.

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 11:26

volgends mij snappen jullie niet helemaal dat ik met de slof niets fouts deed, dus dat het helemaal geen probleem was.
Hij hing los omdat mijn pony zich ontspande, want niet op de foto's te zien is, maar daar kan ik ook niets aan doen.

Ik heb wel al veel rijervaring, maar alleen nog niet met mijn pony zo maar zeggen, het is een arabier die soms nog wel eens uit zn dakkie wil gaan, en hij is gewoon ook niet de makkelijkste.

Ik denk dat jullie je commentaar over de slof beter bij iemand anders neer kunnen leggen die hem VERKEERD gebruikt, wat ik niet doe.

Ik wil nu liever niets meer horen over de slof, want dat weet ik nu ook wel hoor, 2 pagina's vol met bijna alleen maar gezeur :S daar word je ook lekker blij van...

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 12:24

ja kweet et... maar ik doe echt mijn best hoor Tong uitsteken is soms wel een beetje moeilijk en van foto's af is het een beetje moeilijk te zien maar opzich ging het wel netjes, hij was braaf en luisterde goed.

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 21:04

Nou wat kan ik na die berichten van Sjonniej nou nog zeggen, als jullie overal lees eerst voordat jullie commentaar geven, er stond vaak genoeg dat ik niets over de slof wou horen.

en voor de an-alfbabeten onder ons:

IK HAD LES VAN EEN GOEIE INSTRUCTRICE DIE WEET WAT ZE DOET

Het is goed les, ik heb ook niet lang gereden met de slof. En van een paar foto'tjes kunnen jullie echt niet zien hoe hij de hele les gelopen heeft.

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 21:06

en als jullie nou nog dommer zijn, zeggen jullie dit: nou blijkbaar was ze dus niet goed genoeg.

Jullie moeten niet verwachten dat iedereen even goed rijd.
Oke, ik heb al weet ik veel hoeveel keer gezegt dat ik beter een martingaal had kunnen gebruiken, maar ik ben niet helderziend, ik kan ook niet van ter voren weten hoe hij die les loopt.

Geen gezeur over de slof a.u.b

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers