Afgelopen zondag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 20:10

hebben Marc en ik weer een rit gemaakt. Dwz Ik op Des, en Marc op zijn stalen ros. Enkele foto's wil ik met jullie delen:

Hier staat Marc vanaf een bult te filmen, en Des vindt zijn fiets wel interessant:
[img]../upload/161/des_met_fiets.jpg[/img]

Marc probeert natte voetjes te halen:
[img]../upload/161/marc_en_water.jpg[/img]

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

En marc maar foeteren: kom me toch helpen Extreme duivel , maar ja ik zit op paard en heb bovendien die camera in de hand.... Cool

[img]../upload/161/marc_in't_water.jpg[/img]

Des moest ook door het water, ze heeft gelukkig geen watervrees (integendeel...)

[img]../upload/161/des_in't_water.jpg[/img]

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 20:35

Precies... Maar ik was wel zo lief om aan te bieden om om te rijden (was dan wel 3 kwartier verder fietsen (maar dat vond meneer te ver)). Eigen schuld dikke bult!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 21:11

dan heeft ie nog steeds liever natte voeten. hij heeft nu 2 keer op des gezeten, alleen gestapt, en dat vond ie al erg genoeg. Hij vind haar te hoog (ze is maar 1.67), maar hij geeft de voorkeur aan Fjordenhoogte (we mennen met een fjord), daar kan ie tenminste makkelijk overheen kijken....
Echt weer het zwakker geslacht he? Cool

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-01 21:17

Effe denken, Marije, lang blond haar? Geloof het wel he? Leuk je hier te zien. Woon je nog in Assen?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-01 22:02

He Maaike,
deze foto's zijn gemaakt bij het Esmeer, dat is een natuurgebied dat tussen Bovensmilde, Huis ter Heide en Veenhuizen ligt. Het grenst aan het Fochteloërveen (of is er onderdeel van?)
Ik rij ook wel eens naar de Baggerlhuizerplas, is een recreatieplas vlak bij Assen. De eerste keren durfde mijn paard daar ook het water niet in (het waaide een beetje, en er waren dus golfjes, heel en Verward )
Sinds ik wel met miin vriendin daar kom (die heeft een Fries die op water kickt!) gaat ze er ook alleen heel makkelijk in! Maar dan niet om te spelen, maar om water te drinken... Die neiging heeft mijn paardje bijn abij elke plas! op die foto hierboven ook, gaat ze heel sneeky met 'r hoofd naar beneden, maar gaat ze niet drinken, maar van dat vieze verrotte gras eten wat daar aal maanden onder water ligt... Brrr Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 16 bezoekers