Rijfoto's vandaag (En een schaamte foto)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Rijfoto's vandaag (En een schaamte foto)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:54

Oke oke.. Durf ik het aan of niet ? Ik heb net die ene foto, die vreselijk genant is, maar toch plaats ik hem haha..

Oke, vandaag waren er dus onderlinge wedstrijdjes (voor manegeklantjes) ook wel genoemd, het bronze krentje.. (echt schattig) Dus kon er pas na 5en in de binnenbak gereden worden, aangezien ik nogal moe was, besloot ik toch maar in de buitenbak te gaan rijden (1 en al blubber) maar ach voor deze ene keer.. Dat had ik natuurlijk beter niet kunnen doen..
Eerst was het plan dat mijn vriendin foto's zou maken, maar de batterijen waren op, en toen kwam Esther (Shabash) langswippen...

Eerst lekker genieten van een lekkere massagebeurt..Oeiii dat voelt lekker zeg !
Afbeelding

Oeeiiii...mmmm
Afbeelding


We beginnen met een ongelukkige stapfoto..
Afbeelding
Nogal gespannen en opgekropt..

En dan maar gaan draven, hij loopt nu al sinds hij kreupel is geweest zo, echt verschrikkelijk vooruit gegaan !

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgDrAtISI1nrzt714uX9Klsf4y*CTeSDCjUW6hrBcN2HiVmGLPTHihNPL4GU*sL53l83jd!oqHdz7LY*h*eyyuKZQMUL6OO0!M1G4D4Zejw/n(1).JPG?dc=4675453219466621104[/img]
Net aangedraafd, nog erg sterk, en valt tamelijk uit elkaar..

Afbeelding
Een rondje verder, wel lekker voorwaarts en neerwaarts, maar valt ontzettend op zijn voorhand.. (Wat ook eigenlijk logisch is met zijn bouw..)

Afbeelding
Al kijkend naar het zeil dat aan het einde van het hek lag... Rolleyes

Afbeelding
Een volte inzetten...de achterhand er al beter achter (hierboven trouwens ook..) zo zie je maar.. zijn bouw kan ook een ander plaatje geven Lachen

Afbeelding
Hij kan wel lopen hoor :lol:

Tja.. en toen kwam het gebruikelijke.. ik ga klieren moment.. (Ach wat wil je.. gillenden blije kinderen in de binnenbak, een flinke wind, en allemaal enge mensen die in het park lopen Rolleyes

Afbeelding
Na een steigerbok, 4 benen in de lucht, kreeg ik het simpelweg niet meer voor elkaar om in het zadel te blijven zitten... :shock: (JA ER MAG GELACHEN WORDEN, HET DEED GEEN PIJN HAHA) Ik vind hem zelf errug gaaf haha Bloos!

Dan toch weer opstappen, want ik laat me natuurlijk niet kennen..

Afbeelding
Bob natuurlijk gelijk kwaad.. maar dat is zijn probleem..

Afbeelding
Weer een poging tot bokken, maar ik trok zijn hoofd gelijk omhoog, wel errug ongelukkig... maar beter zo'n foto dan weer een enkeltje richting het natte zand..

Dan maar even van hand veranderen.. (Mijn slechte kant, ook die van Bob)

Afbeelding
Bah al dat natte zand, ik trek mijn benen lekker hoog op !

Afbeelding
Samen met Risky

Afbeelding
De enige, tot nu toe mooie foto van mijn slechte kant.. Alhoewel ik er niet helemaal tevreden over ben..

En ook op deze kant natuurlijk mijn baasje uitproberen...
Afbeelding
Zucht.. Rolleyes

Nog even de andere kant op.. (mooie foto vind ik zelf !)
Afbeelding

Afbeelding
Nog een sta foto, erg charmant, zo met die cap op (Voor het eerst trouwens en op aanraden van vriendinnen !!) een vol met zand achtige laars... en mijn kont was ook helemaal nat en vies..

Oke nog wat feitjes, die mijn intructrice opnoemde..
1 : Ik hang teveel op rechts (met mijn hand, kun je op sommige foto's zien) Dit omdat hij daar vast zit, ga ik meer kracht zetten (heel fout)
2 : Tenen naar binnen (Maar gaat errug moeilijk op het moment met die stijve nog niet ingereden laarzen..)
3 : Schouders naar achter..

Wie heeft er nog meer opmerking Knipoog

Ps. Dan te bedenken dat ik nog zo'n spierpijn had van vrijdag waar hij me er 2 keer in het park heeft afgegooid :cry:
Lovers

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:01

leuke afval foto Haha!

mooie anky-pad had hem vandaag ook bijna gekocht Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:05

Die afval-foto vind ik wel errug spectaculair! Echt cool Cheese!
Verder leuke foto's hoor!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:12

temperamentvol paardje zo te zien, idd spectaculair die foto, waar je eraf valt. Hij loopt wel erg mooi.....

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:18

Die er-af-val-foto is wel errug gaaf !! Voor de rest zitten er ook een aantal mooie plaatjes tussen. Hoe groot is jouw paard??

Hee trouwens toch wel een geluk dat je (voor het eerst) een cap op had, ik heb er een veilige gewoonte van gemaakt en rijd NOOIT meer zonder !!
Trouwens, ik vind cap-foto's niet on-charmant (bestaat dat woord Verward ) hoor, die cap hoort er gewoon bij op paardrij-foto's... OK dan! !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:23

grandeur schreef:
Die er-af-val-foto is wel errug gaaf !! Voor de rest zitten er ook een aantal mooie plaatjes tussen. Hoe groot is jouw paard??


Ongeveer 1.63

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:28

Nou, ik vind het hartstikke netjes dat je een paard wat zo naar voren is gebouwd nog goed op zijn achterhand kan krijgen! Op de foto waarvan jij zegt dat hij ontzettend op de voorhand valt...dat vind ik reuze meevallen. Ja, hij laat het achter iets meer liggen dan op andere foto's, maar meteen op zijn voorhand...neuh. Op momenten dat hij zich opkropt zou ik hem meer naar voren rijden en dus ook meer vrijheid geven aan de voorkant. Ik zou hem sowiezoiets meer teugel geven, omdat hij nu mega achter de loodlijn loopt. Werk inderdaad aan die rechterkant, zorg dat hij niet met stelling naar buiten gaat lopen Lachen Verder...heel netjes!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:05

geweldige foto's... Haha! Je zit er netjes op hoor... en die valfoto.... Haha!:D
toppie dat je er weer bent opgeklommen... OK dan!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:28

Die valfoto is errug charmant Haha!

Je ziet dat je paardje al vanaf het eerste moment erg gespannen loopt.. Waarom longeer je m dan niet eerst eventjes? Het is nu natuurlijk kouder etc. Dus even, zelfs maar 10 minuutjes, longeren zou geen kwaad kunnen! Is hij ook zijn ergste energie kwijt en begin je al met wat meer ontspanning..
Verder kun je proberen, juist omdat ie zo gespannen is, niet je teugels te blijven vasthouden.. Op de eerste paar foto's (voor de val en kort na de val) zie dat er een continue druk op de teugels staat.. Probeer ook eens te ontspannen, daar zal je paardje vast ook op reageren met meer ontspannenheid.. Dit zie je ook bij de laatste paar foto's waar jij je meer ontspant in je handen en je paard ook fijner gaat lopen (of hij loopt fijner en jij ontspant Lachen ).

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:32

Ik vind iddd ook dat je er netjes op zit.. je beugels zouden voor t mooie 1 gaatje langer mogen maar das "voor t mooie" en t gaat in princiepe toch om "t effectieve".
Verder lijkt t alsof je je handen vastzet waardoor je paardje erg weinig ruimte krijgt en zijn nek vastzet.
Probeer je handen iets hoger te houden en iets meer bij elkaar.. en dan de teugels een tikkie langer.

Verder ziet t er netjes uit Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:44

Dit is wel grappig..

Er staat juist absoluut geen druk op mijn teugels, alleen op sommige momenten na.. Ik heb juist het probleem dat ik mijn handen te snel losgooi, waardoor ik met een veels te lange teugel rijd.. Daardoor loopt hij wel lekker laag en voorwaarts, maar zodra hij zijn hoofd omhoog haalt, ben ik hem dus kwijt, en moet ik mijn teugels weer op maat maken, hier heb ik ze tamelijk goed op maat, maar nog niet volledig. En zet absoluut geen kracht. En aangezien ik geen kracht op mijn teugels heb, loopt hij dus met zijn hoofd zelf achter de loodlijn laat ik hem losser (de teugel) ben ik hem na een tijd dus weer kwijt, op dat moment moet hij zelf naar de ontspannenheid gaan zoeken.

Overigens is dit voor zijn doen ontzettend ontspannen, wat hij ook echt was (behalve dan de tegenstrijdige foto's)

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:26

Leuk paard!
Op de laatste foto kijkt ie echt super onschuldig; "It wasn't me.." Haha!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:28

Leuke foto's!!!!! Vooral die ene foto was wel perfecte timing he! Verder kon je wel zien dat het paard gespannen was, en jij ook. B.v. je handen zowat tegen je buik aan....Lachen Ach dat soort momenten met rijden heb ik ook hoor! Leuke combinatie en laat je niet kennen he! jij bent de baas! Tong uitsteken

Groetjes BounceBabe

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:29

ruige valfoto joh! haha ziet er wel 'leuk' uit, al was het dat natuurlijk niet en zeker niet in de blubber. Maarre ik moet toch wel zeggen, dat je paardje goed kan bewegen en dat je zijn achterhand er toch aardig onderkrijgt, ondanks zijn bouw.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:33

Leuk paard. Draaft leuk Lachen. Maar waarom moest je nou per se afstappen zo halverwege Verward Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:34

Apple schreef:
Maar waarom moest je nou per se afstappen zo halverwege Verward Haha!.


Haha! Schijnheilig

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:39

ShannaY"]
[quote="Apple schreef:
Maar waarom moest je nou per se afstappen zo halverwege Verward Haha!.


Haha! Schijnheilig
[/quote]

Ze moest heel nodig naar de wc Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:39

hahaha vindt het een mooie val foto hoor! gelukkig heb je jezelf niet bezeerd, zag er vrij heftig uit die val!
Mijn eerste reactie was ook een beetje rijdt je niet met teveel druk op je teugel? Hij lijkt zo opgefokt in het begin maar dat kan natuurlijk ook zn bui zijn niet vaker vallen hoor!

Maarre wel Cool dat ze net even een Pic van je val maakten.....creepy!

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 02:00

Heb wel ff flink gelachen om die 'val' foto van jou *schaam, schaam* Bloos
Mooie foto om te bewaren voor later Lachen
Voor de rest een leuk paardje hoor.

Jans16

Berichten: 884
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 10:01

het ziet er goed uit hoor! erg netjes en die val foto van je haha ziet er echt super grappig uit!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 10:28

De VAL-Foto waar iedereen het over heeft doet het niet ? Bloos!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 10:39

Harstikke bedankt voor de valfoto Knipoog

Ziet eruit alsof je hem goed aankan (behalve die steigerbok dan) verschil tussen de verzetfoto's en die waar je hem aan het lopen hebt zijn echt enorm! Lachen

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:27

Gelukkig ben ik niet de enige hier de er welvaker avalt dan gepland Haha!
Leuke foto's trouwens

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 12:18

heel netjes hoor je ziet inderdaad die stelling de andere kant op.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 12:48

Leuk paard om te zien Lachen

Wel en pittige om te rijden zo te horen Scheve mond
Je zal wel flink wat spierpijn hebben gehad Ach gut