Bas met longeersingel aan de longeerlijn....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Bas met longeersingel aan de longeerlijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 19:24

Bas gaat met sprongen vooruit, durfde hij 2 maand geleden me haast nog niet eens aan te kijken en stond hij als een rietje te rillen bij het zien van een borstel, zo loopt hij nu al netjes aan de longeerlijn met een singeltje om.
Hij pakt het heel goed op, is rustig en haffelt lekker op het bitje, luistert naar mijn stemhulpen en blijft nu netjes rond gaan ( de eerste keren draaide hij zich nog naar me toe )
Ik ben echt supertrots op mijn pony'tje , klein, angstig maar oh zo dapper ! OK dan!

Longeersingel lijkt een beetje raar misschien, maar ja, als je alleen maar de maat Full en Cob op stal hebt hangen moet je improviseren Knipoog
Vandaar de dikke laag viltjes en een dikke knup in het leer.
Maar goed, het gaat om het idee

Ze zijn een beetje wazig, maar jullie krijgen even een ideetje hoe Basje aan de longeerlijn eruit ziet.

Bas in 'trainingspakkie' Clown
Afbeelding

Stappen...
Afbeelding

Draven...
Afbeelding

En toen was de batterij van de digi al weer leeg helaas... Scheve mond
Binnenkort meer foto's Cheese!


SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 20:30

Hij is 8, tenminste dat was wat ze mij vertelden, van iemand anders hoorde ik 5...

Dus ik laat hem binnenkort als ik met hem naar de DA ga voor een enting meteen even in zijn mond kijken ( ben daar zelf nog niet zo supergetraind in Knipoog ) dan weet ik het.
Hou het nu gewoon op 8 jaar

Die singel heeft hij vandaag voor de eerste keer om, kan er moeilijk meteen ook al touwtjes aan hangen Knipoog
Hij is eerst gewoon gelongeerd een paar keer, en nu vandaag voor het eerst een singeltje om, ik doe het rustig aan, er komen misschien ooit wel eens hulpteugeltjes aan, maar dat hoeft voor mij eerst nog niet zo nodig...

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 22:43

Sylke schreef:
Wat een scheetje! Ik dacht ook al huh waarvoor is die longeersingel Verward maar nu snap ik hem Tong uitsteken


Zal het voortaan aan het begin v/d foto's melden Knipoog

Misschien komen jullie nog meer overbodige dingen tegen op mijn foto's ( denk aan de foto's van Bas met dikke wintervacht en deken, kreeg daar ook al vragen over )

Alles wat bij mij misschien nutteloos lijkt is het niet Slim hij moet overal aan wennen en dus ook aan 'nutteloze' dingen *LOL*
Jullie moeten gewoon denken dat Bas een 3-jarige is die alles nog moet leren Knipoog

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 18:49

Bedankt voor de leuke reacties Haha!

Jullie zijn nog niet van ons af, Bas en ik gaan gewoon door met 'enge' dingenm oefenen en dat wordt allemaal vastgelegd Knipoog


SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 19:07

Ik ben 19, dus nee, ik ga er zelf niet op rijden Knipoog

Ik ga hem wel onder het zadel beleren maar laat dan gewoon een kleiner,jonger iemand erop.
Ook wil ik met hem gaan mennen maar dat is allemaal als het weer mooi weer wordt:D ( en dat duurt nog wel even )

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 09:39

Ik zal vandaag weer even nieuwe foto's maken, zoals ik al zei: Jullie zijn nog niet van me af Haha!
Ik weet nog niet wat we gaan doen, dat bedenk ik wel als ik er ben, dus verrassing wat er vanmiddag voor pics hier zullen staan Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: vbu1016 en 74 bezoekers