Bas met longeersingel aan de longeerlijn....

Moderators: Murosch, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 18:39

Wat fijn hee dat hij je nu gaat vertrouwen!
Nu kunnen jullie tenminste lekker aan het werk en zal hij het ook leuk vinden omdat ie je nu vertrouwd. Heel goed hoor!
Wat een lief shetje trouwens! Hoe oud is hij nu?

En waarvoor heb de longeersingel trouwens om??? want je gebruikt hem verder niet zo te zien dus vraag ik me af waarom je hem om hebt gedaan.

.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 11:46

SANEX schreef:
Hij is 8, tenminste dat was wat ze mij vertelden, van iemand anders hoorde ik 5...

Dus ik laat hem binnenkort als ik met hem naar de DA ga voor een enting meteen even in zijn mond kijken ( ben daar zelf nog niet zo supergetraind in Knipoog ) dan weet ik het.
Hou het nu gewoon op 8 jaar

Die singel heeft hij vandaag voor de eerste keer om, kan er moeilijk meteen ook al touwtjes aan hangen Knipoog
Hij is eerst gewoon gelongeerd een paar keer, en nu vandaag voor het eerst een singeltje om, ik doe het rustig aan, er komen misschien ooit wel eens hulpteugeltjes aan, maar dat hoeft voor mij eerst nog niet zo nodig...

jah dat vind ik wel goed van je. Ik had daar nog niet aan gedacht. Voor mij hoeft dat juist helemaal niet zo met al die touwtjes. Oke het heeft wel zin maar idd als je pony pas voor het eerst aan de longe loopt ben ik het helemaal met je eens dat dit al genoeg is. en hij kan vast aan de singel wennen OK dan!

.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie