Paar foto's van het federatiekamp met Jur

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, Nicole288, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 14:35

Dit is voorlopig echt de laatste keer dat ik iets neerzet met foto's, maar het afkicken moet geleidelijk aan gaan Lachen

Dus sorry sorry sorry sorry... Tong uitsteken

Dit zijn foto's uit 1996 met Jur, ze was toen net 5 jaar.

Jur in de paddock:

[img]../upload/63/jurreltje01.jpg[/img]

Jur in een box:

[img]../upload/63/jurreltje02.jpg[/img]

[img]../upload/63/jurreltje03.jpg[/img]

[img]../upload/63/jurreltje04.jpg[/img]

Ik met cap hihi (is verplicht daar!)

[img]../upload/63/jurreltje05.jpg[/img]

En een sprongetje. Jammer dat er geen foto's van het crossen zijn...

[img]../upload/63/jurreltje06.jpg[/img]

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 17:31

Bedankt!

Ik heb een beetje gemengde gevoelens overgehouden aan dat kamp. Het was leuk en leerzaam, vooral de buitenrit vond ik leuk!

Alleen kwam Jur gekker terug dan dat ik erheen ging, het leek wel alsof ze dubbel veel energie had gekregen haha! Lachen

Van de dressuurlessen was ik niet erg onder de indruk. Het crossen was leuk, vooral de waterbak. Toch heb ik er ook minder leuke ervaringen aan overgehouden. Jur sprong alles, behalve de greppel hindernissen. Dat vertikte ze. Met longeerzwepen werd ze erover heen gejaagd. Maar ze wilde echt niet. Ze is toen over de omheinig met prikkeldraad gesprongen en met mij erop richting weg gerend. Gelukkig kon ik haar net voor ze de weg op zou vliegen, stoppen. Maar ze moest erover. Resultaat: haar mondhoek was aan 1 kant uitgescheurd. De lessen na die dag gingen erg slecht, want ik kon natuurlijk niet meer aan die kant komen! En op de buitenrit had ik ook pech: ze werd getrapt door een ander paard, ze stond met dat been te trekken maar ik moest door. De dag erna kon ze amper lopen en moest ik mijn les laten schieten. Ik kwam dus terug met een gehavend paard! Ik heb er weinig van geleerd maar toch was het wel een leuke ervaring. Ik ben er wel achter dat je beter gewoon prive dressuurlessen kan nemen dan naar zo'n (duur) kamp gaan!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 18:00

dank je!

Ja dat klopt wel, ze is erg veranderd! Maar ze is nu ook wat vetter dan toen! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 22:30

Ik heb ook weinig geleerd, behalve dan dat mijn paard eens in een andere omgeving kwam en dat ik les kreeg van andere mensen. Ik zou wel graag een keertje naar het kamp van Tineke Bartels willen!

Ja mijn paard heeft weinig manen (als je ze trekt blijft er bijna niets over) en een hele dikke staart: perfecte combinatie dus! Lachen

Ze is maar i.63 Huilen

En die van jou?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 00:23

Als ik ooit nog eens een kamp zou willen, is het die van Tineke Bartels, maar die is ongelooflijk duur. Ik denk dat ik het beter bij goede privelessen kan houden! Lachen

Die namen komen me niet bekend voor, maar ik was er ook al in 1996 he.

Leuk, ik ben benieuwd naar je foto's! Of ik iets weet van de afstamming van Jurita? Tuurlijk, ze is immers KWPN-er. Ik heb nog steeds contact met de fokkers en ik ken Jur haar hele familie!! Haar volle zus Irita loopt bij de NVDR. Maar goed, de afstamming is Purioso x Mamori xx. Er zit erg veel engels volbloed in haar. Mijn andere paard, Razinda, die ik met haar heb gefokt is een Kroonjuweel (Belisar x Roemer) x Purioso dus. Ik heb zelfs een hele stamboom van Jur van een heleboel generaties. Dat heeft me altijd erg geinteresseerd. Hoewel ik nooit een paard zou kopen omdat ie toevallig goede papieren heeft hoor!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie