Pais Vasco aan de longe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Pais Vasco aan de longe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 17:16

Vandaag was ik weereens mee met blieb01 naar Stoere Hengst Pais Vasco.

Met zijn 2-en gelongeerd Haha! (ik longe, zij de zweep, met zijn 3-en onder de modder Knipoog ).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zijn mooie koppie nog even

Afbeelding


Hij begint al een stuk beter te lopen, zijn achterhand is al sterker dan de vorige keer dat ik hem heb zien lopen.

En ik mag hem me verzorgpaardje noemen Verward Tong uitsteken
Bianca vroeg of ik dat wel wilde Tong uitsteken (In overleg met eigenaressse, en als ie lief tegen me blijft doen en ik zo'n grote stoere hengst kan hendelen Knipoog ).

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')


Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 19:02

Hij is 6 geloof ik, en v=nabuur

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 18:29

Hij mag idd wat actiever (maakt zich niet zo druk om die drukmakende mensjes Knipoog ) maar als het goed is is ie vandaag al wat actiever geweest (zelfs een baldadig bokje Haha! ), helaas was ik daar vandaag alleen niet bij

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')


Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 22:44

We gooien hem morgenochtend even los wellicht dat er dan ook wat meer actie in zit.

Ik denk dat ie liever met de andere paardjes wilt ravotten Haha! (Ja het leven van een hengst kan er eenzaam zijn volgens mij)

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers