Silvi (van Mause) test Petit...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 12:43

het begon al met de beugels korter maken... had ze zelf al braaf 2 gaatjes korter gedaan dan mijn normale dressuurlengte, maar juf petit vond dat zelfs nog te lang...(heb er nu nog spierpijn van in mn kuiten Boos!). Maar door deze tip werd mijn houding toch wel beter voor en boven de sprong, dus het was het waard. Sil was weer super braaf, ik moet alleen nog even af van mijn oxervrees.... Lachen

hier nog wat foto´s van het springen van gisteren:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Petit, bedankt voor je tips OK dan! !

Zoals jullie hebben kunnen lezen heeft petit daarna Silvi even aangevoeld, waar sil het absoluut niet mee eens was. Ik had haar namelijk al redelijk uitgestapt, dus die zat al met haar gedachte aan haar middagmaaltje... en toen kwam dat kleine onschuldige meisje ineens nog op haar ruggetje Haha! . Wel confronterend om te zien welke fouten je er zelf in rijdt, die tot uiting komen met een andere ruiter op haar rug. Maar goed, we hebben dus weer voorlopig voldoende huiswerk!



Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:12

Naz schreef:
Wanneer start je je eerste parcours Mause? Gaat hartstikke leuk! Lachen


tsssk, dit is nog niet eens 80 cm... Haha! eerst maar eens mijn eigen angst overwinnen, misschien in januari een BB parcoursje onderling, maar hiervoor moet ik nog wel goed oefenen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 68 bezoekers