Op bezoek bij gomir --> Goldie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:11

Iedere keer als ik foto's van die pony zie vind ik dat ze heel best kan springen
Zelfs nu loopt ze super terwijl dit zadel echt niet lekker ligt... Op sommige foto's kijk je er zo onderdoor...Bloos

Trouwens ook bedankt van mijn zusje mariek Haha! Maar aangezien ik de computer heb kan ze niet reageren Tong uitsteken *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:29

Zo groot is ze al een tijdje hoor Tab Tong uitsteken

Op dit moment heeft ze geen punten, want ze is na Lisse niet meer gestart volgens mij Verward
Het kwam er niet van midden in het cross-seizoen en op het moment wordt Goldie te weinig gereden om in het weekend even een Z-parcours binnen te rijden Bloos

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:37

wel handig zo'n ding
maar mij lukt het na lang oefenen zonder al die foefjes ook wel redelijk

dankje Lielle *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers