mijn Dessie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 21:07

deze foto's zijn vorige week gemaakt. Ik wou zonder zadel rijden. Het opstijgen was wat lastig:
[img]../upload/161/opstijgen.JPG[/img]
Eindelijk zat ik erop:
[img]../upload/161/in_het_land.JPG[/img]
na ca een half uur:
[img]../upload/161/hoek_bak.JPG[/img]
[img]../upload/161/hoek_bak2.JPG[/img]

En nog een foto van mijn andere schatje:
[img]../upload/161/pietje_op_hok.JPG[/img]
Di's Pietemientje, en die zit half op een schoenendoos, waar ik een huisje van heb gemaakt...


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 21:15

mijn man heeft de video gedraaid. 't Is een digitale, dus kun je achteraf de foto's maken (Bart!) Na 3 pogingen om op te stijgen werd ik een beetje pissig Extreme duivel , en heeft Marc Des vast gehouden (het probleem is dus dat ze niet stil wil staan, en ik dus geen goede afzet heb vanaf de stoel). Party!! Cool Toen Schijnheilig zat ik er eindelijk op en kon het rijden beginnen... Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 21:45

is een cavia-meneer.... Vork Vork Vork

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 23:12

Ik heb ook 2 knavies, zal Freddie ook eens opnemen en dan foto van maken...
Zonder zadel rijden: gewoon doen. Is erg goed voor je zit. Wat minder prettig als je paard door MKZ wat minder gereden wordt, en er dus in een behoorlijk galop op een lopen zet, met af en toe een bokje er tussen door (knieen!!!) Maar ik ben blijven zitten..
Voor de stevigheid zou je een beugelriem om zijn hals kunenn doen (of een halstertouw) kun je je daaraan vasthopuden ipv aan de teugels...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 10:12

Is indredaad een KWPN tuiger. Helaas wil ze niet in het tuig (nou ja, dat nog wel, maar niet voor de kar, 't is een staker en laat zich vallen voor de kar...). Gooit in draf ook flink hoog op. Je ziet vooral aan haar als ze tuigr is als ze wat engs ziet, dan gaat haar hoofd flink omhoog, en kan ze hele grote passen maken. EWcht een gaaf gezicht! Maar niet helemaal de bedoeling Scheve mond\\

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 19:25

Leuk beestje zeg! Ik vind Des nu ook wel lekker rijden, maar in het begin... Er heb er uren over gedaan om "normaal" op haar licht te rijden Party!! Party!! Party!! . Heb trouwens weer wat andere fotootjes, heb alleen een nieuw kopje gemaakt..

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 19:35

Ik probeer toch goed bij te blijven, maar als we hard draven (ik rij vaak met een Fries, en die errug goed draven) dan smokkelijk ik er een galopje tussendoor... grijns Pling
Inderdaad met doorzitten ga ik iets zachter draven, is een stuk makkelijker Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers