foto's van m'n wedstrijd (Z1)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:03

Leuk paard, mooie foto's! Veel schwung zo te zien? Mag nog wat verder in oprichting, je laat hem/haar op deze foto's nog wat lang, maar verder ziet het er prima uit!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 13:42

Leuke foto's zeg! Blijf het een heerlijk paard vinden! Ik heb ook nog een paar geschoten, die zijn ook super! Ik heb ze alleen nog niet op m'n computer, zal ik anders vanavond even doen. Knipoog

Maar ik zal natuurlijk deze fotograaf nòòòòòòit evenaren!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:31

AMSAMSAMS schreef:
Leuke foto's zeg! Blijf het een heerlijk paard vinden! Ik heb ook nog een paar geschoten, die zijn ook super! Ik heb ze alleen nog niet op m'n computer, zal ik anders vanavond even doen. Knipoog

Maar ik zal natuurlijk deze fotograaf nòòòòòòit evenaren!



Ik ben iig heel benieuwd naar je foto's! *LOL*
Het leek alleen dat Magic weinig zin meer had in foto's (oortjes niet meer naar voren ), of viel dat toch nog wel mee?

Enne, deze fotograaf is wel degelijk voor jou te evenaren! Ik heb meer dan genoeg super mooie foto's van jou gezien

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:55

Wow, wat een mooie combi zijn jullie !
Ziet er prima uit hoor, het plaatje is helemaal af en volgens mij passen jullie perfect bij elkaar
Ondertussen heb ik ook je verslag gelezen: gefeliciteerd met je prijzen, goed gedaan !

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:31

Mooie foto's! En mooi glimpaardje heb je ook! En gelijk eerste (van de twee dacht ik, he?) ook nog! Gefeliciteerd hoor (volgende keer dikke winstpunten, oké?)

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:44

gefeliciteerd met je prijzen!
je hebt echt een mooi paardje ! en jullie zijn iid een mooie combinatie ... OK dan!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 23:06

There we go again!!
Ik dacht al, dat paard lijkt zo veel op Magic, maar Magic was toch van Antoinette? En toen nog verder lezen, en toen kwam de naam Magic toch naar voren. Even profiels checken wil dan altijd wel goed helpen met het matchen van paarden bij eigenaren!

Natuurlijk erg mooie en leuke foto`s, van het "tweelingzusje" van Kore! Knipoog

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 23:18

Anoukie schreef:
Leuk paard, mooie foto's! Veel schwung zo te zien? Mag nog wat verder in oprichting, je laat hem/haar op deze foto's nog wat lang, maar verder ziet het er prima uit!


Hey!
Als ik helemaal zou weten wat schwung zou inhouden zou ik ja, redelijk wat, zeggen.. maar ik weet het ongeveer, dus kan nog geen duidelijk antwoord geven Lachen
En je hebt gelijk dat ze nog wat lang is, mn teugels zijn hier nog niet helemaal opmaat (in de proef meer), en verder werken we daar nog heel hard aan! Ik ben allang blij dat ze niet meer te diep loopt tijdens de proef! (nou ja, ik kreeg er geen commentaar over Knipoog )

En Amsamsams, leuk dat jullie er ook waren en super bedankt voor de foto';s!!

Enne kootje... Magic is ook wel een beeetje van mij hoor... Knipoog (nou ja, ik mag er op rijden Haha! )


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:32

mooi paard ziet er zo op de foto's heel ontspannen uit.,
had je een beetje goede punten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:44

Wat een mooie foto's!!! OK dan!
Wat was je score? Had je winst?

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 10:56

Picasso schreef:
Wat een mooie foto's!!! OK dan!
Wat was je score? Had je winst?


Dat is allemaal te lezen in mijn wedstrijdverslag: hier!!

Maar ik zal alvast verklappen hoor.. nee, ik had geen winst, maar wel lekker gereden! Lachen