gezocht: MacGregor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
linsy
Berichten: 283
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 15:24

Hallo allemaal, ik heb deze topic omhoog gehaald omdat ik nog steeds op zoek ben naar dit paard. Deze topic was door mijn achternicht geschreven omdat ik in die tijd geen computer had. Jammer wel dat er helemaal geen reacties op zijn gekomen. Ik hoop dat er nu wel mensen zijn die weten waar hij is.
Het kan zijn dat hij nu een andere naam heeft of dat hij groter is dan 1.75m.
Ik stel het ook op prijs als er mensen zijn die hem gekent hebben en weten dat hij er niet meer is dat dit ook verteld wordt.
Ik heb al wel het KWPN geinformeerd maar hij staat nog steeds op mijn naam. Bij de knhs krijg ik geen respons.
Ik hoop echt dat er iemand is die hem kent. Ik wil zo graag weten hoe hij geworden is.
Nog even een aanvulling; hij is in 1998 aan mr Groot uit Noord-Holland verkocht. Hij was bedoeld voor zijn dochter. Hij heeft hem bij stal Klaver in Schoorl laten rijden voor 1 of 2 maanden. Daarna is hij weer verkocht omdat zijn dochter hem te groot vond. Zover ik weet is hij verkocht aan een man die ook in Noord-Holland woonde.

Ik hoop dat iemand iets weet. Alvast bedankt.
groetjes Linsy



linsy
Berichten: 283
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 15:55

Ja die heb ik wel maar hoe kan ik die hier laten zien?

linsy
Berichten: 283
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:18

Hoi Indie, sorrie hoor als ik verkeerd ben maar kun je me dan vertellen waar die dan wel hoort? Ik ben hier nog niet zo bekend en dit mailtje stond al in deze topic.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers