Van Goghrit (Nuenen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 09:18

He! ik heb jullie gezien! Ik sprak jullie nog aan in de Lieshoutse bossen, dat was na de stop bij Henkelman. Ik zat achter op de kar met een hondje in mijn handen en ik zag aanvankelijk slechts 1 van jullie rijden en ik vroeg of je je partner was kwijt geraakt! Later passeerde we nr. 2, want die reed wat meer naar voren op dat moment. En dat duo met die roodgeruite jasjes die ik op de laatste foto zie, zijn we meerdere malen tegengekomen. jullie moeten ongeveer op hetzelfde tijdstip bij Henkelman geweest zijn als wij, want zij stonden vlak bij ons.

Mooi was dat trompetgeschal he, die mensen zijn volgens mij ook in de prijzen gevallen.

De hond is de betere mens



Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 08:28

Het zla niet de de eerste keer zijn dat Henny Fleskens wint met het span. Ik geloof dat ze ook wel eens gewonnen heeft met Bartje in het span. Bartje, die valkkleurige pony die nu bovenaan loopt in de sport. Henny had hem gekocht van de fokker want daar stond ze bij op stal. Die blazers waren o.a. Marion Wiegmans, wist niet dat ze kon trompetteren, maar het klonk hardstikke goed. Het was erg passend bij al die paarden. we zijn haar ook nog gepasseerd en toen vroeg ze of we een borrel bij hadden, grinnik. GElukkig hadden we dat niet, want dat zou het blaasspel misschien niet ten goede zijn gekomen en dan waren vast alle paarden op hol geslagen. *LOL* Wij hadden geen prijs, maar wij gingen puur voor de rit en de gezelligheid.

De hond is de betere mens

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers