Nimondro na twee keer slepen voor de wagen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:24

Super idd! Hij had eventjes wat probleempjes met de kar en de zweep *LOL* maar daarna ging hij echt helemaal toppie! OK dan!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:38

Nimondro is nu 8. Er werd gezegd dat hij al beleerd was voor voor de kar, maar toen hij zo bang was voor de kar en de zweep hadden we meer het idee dat hij misschien wel al met de band beleerd was, maar nog nooit met de wagen zelf. Maar dat maakt het nog veel beter dat hij het zo snel opgepakt heeft! Toppertje!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:17

Dat wist zelfs ik, en zoveel paardenkennis heb ik niet Knipoog Maar hij is ook zo lief en betrouwbaar, dat zie je gewoon! Daarom zou ik het erg jammer vinden als hij weggaat voordat ik/wij de kans kunnen krijgen om hem te leasen/overkopen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 15:11

Vandaag weer voor de kar gehad, en nu haar vader alleen. Het ging weer super! Eerst durfde hij weer even niet voor de kar. Maar toen hij er eenmaal voor stond! Kwijl KWIJL! En een galop dat hij ook had voor die kar zeg! Wat een braaf beest!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 14:13

Snel langskomen dan Knipoog
Ik heb afgelopen zondag op Nimondro gereden en het ging niet zo lekker als ik verwacht had, maar dat komt omdat het met mijn aansporen nog niet zo goed gaat tijdens het draven...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers