Donnes morgen weg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 19:23

Het is zover. Ruim 9,5 jaar heeft hij op pampushout gestaan. Ruim 3 jaar hem ik hem dag in dag uit verzorgd. Morgen gaat hij weg.

Ik kreeg nog een foto van een vriendin van mij. Donnes en ik staan er op toen wij van de winter aan het rijden waren in de sneeuw.[img]../upload/200/~lwf0004.jpg[/img]
Bedankt voor alles Don, het ga je goed!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Vanessa op 2001-10-05 20:27 ]</font>



Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 01:42

Bedankt allemaal! Maar ik hoop juist wel dat hij me gauw vergeet. Ik vind het het ergst van alles dat hij straks denkt dat ik hem in de steek hebt gelaten. Dat hij denkt: "waar blijft ze nou". Maar het schijnt dat paarden een heel goed geheugen hebben. Balen.....
Marfiek: Ik hoop over een paar maanden mijn eigen paard te kopen. Ik heb gevraagd of de eigenares van Donnes hem aan mij wil verkopen maar dat doet ze niet Verdrietig

Ondertussen kan ik nog af en toe wel rijden op het paard van een vriendin.En ja, ik kan hem best opzoeken als ik wil, maar ik wil het denk ik niet.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Vanessa op 2001-10-06 02:44 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers