Crossfoto's Hooge Mierde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 



¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 12:34

Bedankt voor de leuke reacties!
Rebati, ik ben in Ermelo naar een SGW-instructieweek geweest, mn pony deed het heel goed en ik vond het ook leuk, en gisteren was dus onze eerste oefencross Lachen Ik heb dus nog niet zo vaak gecrosst, maar ben wel van plan om het vaker te gaan doen!
Enne Tamara, vaak springen ze natuurlijke hindernissen makkelijker dan de gewone, met al die kleurtjes enzo. Het is meer het idee dat de ruiter erbij heeft Knipoog

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 13:50

Margon, ik rij nog geen SGW wedstrijden, maar ben het wel van plan binnenkort Lachen Met dressuur zit ik nu in de M2 met 2 wisntpunten en met springen nog in de B met 3 winstpunten.
Annetje, de hindernissen waren niet zo moeilijk hoor, zoals ik al zei springen ze deze natuurlijke hindernissen vaak makkelijker dan de gewone!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 14:03

Ja idd dat weet ik Lachen Er waren geen prijzen of winstpunten, je ging zegmaar met een groepje van een paar mensen en iemand die daar de weg wist naar een groepje hindernissen zegmaar, dan ging je daar springen en kreeg je een beetje les, en als het goed ging ging je naar de volgende hindernissen, die dan weer ietsje moeilijker waren Lachen
We zijn trouwens wel nat geworden, bij de laatste hindernissen begon het net te regenen Scheve mond Maarja je moet er wat voor over hebben Tong uitsteken

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 19:43

Jaa je moet echt meegaan, tis super leuk Knipoog
Oester, van wie had jij les? En heb je ook foto's? Haha!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 20:58

Jaa eem jij hebt me aangestoken! Tong uitsteken
Junta_mellie, dat terrein is van de ponyclub in Hooge Mierde toch? Er wordt regelmatig zo'n oefencross georganisteerd dacht ik, als er weer een is doe ik zeker mee! Party!!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 07:21

Oww leuk, ben benieuwd Haha! Ik had ook les van dat vrouwtje (volgens mij staat ze ook op de eerste foto)
Ik weet eigenlijk niet wat voor klasse het was, denk gewoon B Knipoog

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 19:04

Steefie, ze plonst altijd zo het water in, doet ze nooit moeilijk over ofzo Lachen Lovers
Chantal, op dit terrein wordt regelmatig zo'n oefencross georganiseerd, als je een beetje in de buurt woont moet je echt meedoen, tis zoo leuk Haha!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 21:14

Ja idd dat is Paul Theeuwes! Hij gaf de training niet, Stijn Theeuwes reed bij me in dat groepje en hij liep mee, gewoon om te kijken Lachen
En een goede dressuurproef rijden is idd een voordeel, dan maak je toch een goede start Haha!
Ik ben wel van plan om ook officieel te gaan starten, lijkt me iig heel leuk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 70 bezoekers