mijn huurpony!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
saskiatje

Berichten: 492
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 19:15

hoi mijn moeder heeft toenet een huurpony voor me geregeld ik ben heeel erg happy man!!! hahahaha lol!!! Lachen Lachen maar um! hierro komt een foto!!

[img]../upload/995/mijn_huurpony.jpg[/img]
en wat vinden jullie ervan??? trouwens? dat meisje dat erop rijdt dat was eerst zijn baasje maar die had geen tijd meer ervoor! eigelijk staat deze te koop maar ik heb deze merrie als huurpony genomen!!! en nu informatie!!!:

het is een D-E pony merrie deze is wel licht aangereden de kleur is bruin de ras is een welsh K de stokmaat is 1.47 voor de rest weet ik geen info~~~

en wat vinden jullie ervan???

~*i love ~*lucky lady*~ for ever*~


saskiatje

Berichten: 492
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 19:19

wat vinden jullie ervan???

~*i love ~*lucky lady*~ for ever*~

saskiatje

Berichten: 492
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 19:23

tjah!!!

ik dit alleen nog maar van men moeder gehoort dus!!! ik weet wel dat deze pony m dresseur loopt!!! en l springt!!! maar met rijden is deze pony best wel druk zei men moeder!!! een beetje eigenwijs

~*i love ~*lucky lady*~ for ever*~

saskiatje

Berichten: 492
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 19:24

tjah!!!

ik dit alleen nog maar van men moeder gehoort dus!!! ik weet wel dat deze pony m dresseur loopt!!! en l springt!!! maar met rijden is deze pony best wel druk zei men moeder!!! een beetje eigenwijs maar in de omgang super braaf en lief!!! trouwens de naam is eerst was brownie maar dat vindt ik geen leuke naam dus heb ik haar maar denk ik!!! starlicht gewnoemt maar staat dat!!! of weten jullie een andere leuke naaam!!!!

~*i love ~*lucky lady*~ for ever*~


saskiatje

Berichten: 492
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 19:27

mijn moeder die kent deze pony al een tijdje dus!!! ikkuh niet was zeker geheim ook banketstaaflig maar ach!!!
trouwens deze pony is 4 jaartjes jong!!! en is 25 april jarig hahahaha!!! precies op men verjaardag hahaha!!!

~*i love ~*lucky lady*~ for ever*~

saskiatje

Berichten: 492
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 19:28

tjah!!!!!! ik hoor het ook allemaal hoooor! of het waar is weet ik niet maar deze pony leert wel snel heb ik gehoort!!!

~*i love ~*lucky lady*~ for ever*~

saskiatje

Berichten: 492
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 19:30

leukkkk hoor het schijnt een vergissing te zijn!!! deze pony loopt b dresseur en m springen ook dankk je wel mamma!~~~~~

~*i love ~*lucky lady*~ for ever*~

saskiatje

Berichten: 492
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 19:34

ik wordt helemaaal tokioooo ik luister gewoon niet meer naaar men moeder!!!!!!!!! GVD!!!!!!! deze pony loopt m dresseur en m springen en daar hou ik het bij moeders toch oooook!!!!!!!!!

~*i love ~*lucky lady*~ for ever*~

saskiatje

Berichten: 492
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 19:40

deze pony loopt m dresseur en m springen dat is het klaar uit!!!

~*i love ~*lucky lady*~ for ever*~


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers