Loisfoto's 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 20:27

Hier nog wat foto's van Lois:
Lois staat hier te genieten van hamkaas chips, waar volgens de verpakking geen ham of kaas in zit maar plantaardige ingredienten. En voor de detaillisten: dit krijgt ie verder NOOIT te eten hoor, hij at hier een chipje voor de foto omdat ik hoopte dat ie zou gaan flemen omdat ie het vies vond, maar dat vond ie dus niet.
[img]../upload/117/loisenalex.jpg[/img]
Hier staat ie te klooien om bij een gsm-metje te komen. Er liggen daar 2 tassen en een gsm en hij vindt het leuk om daar z'n hoef op te zetten, naar zich toe te halen en op te pakken (idiote knol Haha! )
[img]../upload/117/loisengsm.jpg[/img]
Lois toen ik hem uit de wei kwam halen. Oortjes en ogen op mij gericht, maar toch stug dooreten.
[img]../upload/117/loisinwei.jpg[/img]
En toen werd het echt te spannend: neus zowat in de camera proppen om zeker te weten of er toch niet iets eetbaars inzit. Knipoog
[img]../upload/117/loiswileten.jpg[/img]

Niets zo charmant als een paard in her land.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 07:53

ja, Lois zuigt lucht en is idd een echte Clown .

ik heb 2 weken geleden die leleijke miracle collar aangeschaft en ben er dik tevreden over, geen gezuig meer in de stal en buiten doet ie het gelukkig toch al niet.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 12:15

HAHA, dat ben ik niet, maar dat is Alex. Ik haar dat ook al eens verteld en die kon d'r wel om lachen. Dan is ze nog verbaasd ook dat er altijd door marrokanen geclaxoneerd wordt als ze op d'r joekel van 1.80 over straat rijdt met die rijbroek Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 78 bezoekers