De eerste actie-foto's!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

De eerste actie-foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 18:04

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag een aardige zware les van onze Henkie gehad! Bloos! Was er totaal niet op voorbereid, maar wel aardig van hem dat hij me even wilde helpen. Nadat alles eigenlijk een beetje tegenzat vandaag: eindelijk een paar leuke (?!) Cheese! foto's van Ken en mij.
Maar uiteraard is er nog wel het een en ander te verbeteren, maar we blijven bezig!

Volgende keer weer meer..hihi Haha!

Doegie

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not


siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 21:32

Eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit eerder met een slofteugel gereden. Mijn instructrice heeft er eerder op gezeten en zegt dat Ken op de binnenhand heel erg vast zat. Ze noemde een optie om eens met een slofteugel te rijden, het is ook niet zo zeer mijn idee maar ja, naar mijn weten neem je niet zomaar les voor de lol, maar eerder om er iets van te ' leren '?! Verward
Ik durfde deze foto's eerst ook helemaal niet te plaatsen, maar zo kon ik via de tips van jullie verder leren en er aan werken!
Sorry als het bij sommigen in het verkeerde keelgat schoot. En bovendien heb ik ken nu pas 4 weken en we moeten elkaar toch eerst leren kennen?

Nou, ja in ieder geval voor de reacties!

Doegie

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not

siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 12:33

Ik zal er vanaf nu niet meer mee rijden. Zelf houdt ik niet zo van die poes pas. Maar tips van een ander neem je nou eenmaal sneller aan als je zelf niet beter weet, toch? Bloos!

Dank je voor de WEL vriendelijke reacties en ik zal vooral door gaan met foto's plaatsen...leuke of niet. Ik wordt er zelf alleen maar beter van!

Doegie Lieve bokkertjes!

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not


siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 22:45

Coby10 schreef:
Wat me eigenlijk vooral verbaast is dat ik in je profiel wel zie dat je er toch al wel behoorlijk mee springt. En dat terwijl je hem dan nog maar 4 weken hebt. Petje af hoor! Op de eerste foto's mag de achterhand er volgens mij wel wat meer onder, hoewel dat op de laatste ook al wel een stuk beter eruit ziet. En ach, een slof... de meningen zijn er wel behoorlijk over verdeeld, maar volgens mij kan het echt niet zoveel kwaad als je zo nu en dan een keer met slof rijdt.


Bedankt voor je lieve en begripvolle reactie. doegie!

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not

siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 21:31

Aaaah Inge, bedankt! Een getuige doet goed in deze zaak! hahaha Haha!
Vandaag weer foto's ZONDER slof, dus weer even kijken...Luukie is er ook bij!!!

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not

siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 18:15

Ik vind jullie echt zooo ontzettend lief! Gelukkig zijn er ook mensen zoals jullie, die wel een mening vertegenwoordigen maar het ook op een 'subtiele' manier uiten!
Ik vind de positieve reacties bijzonder leuk, vooral omdat ik op deze manier nog meer rij-foto's van Ken en mij met jullie wil delen! Heel erg bedankt! Liefs Kim en Ken

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: miereneter en 20 bezoekers