Dressuurfoto's van Montana !!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Dressuurfoto's van Montana !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 23:31

Oke, hier dus de eerste echte dressuurfoto's van montana. Commentaar mag natuurlijk altijd, he.

xxxx


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxxxxxxxxxxx

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 23:39

Hai Free,

Leuke foto's!
Ik wil je op twee dingen commentaar geven Haha!

Ik vind dat je je handen echt een behoorlijk stuk naar voren moet doen. Het ziet er nou niet bepaald vriendelijk uit zo
Ook mag je je beugels wel wat langer doen als je dressuur rijdt.

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 23:45

ja mijn handen, wel daar wordt dus hard aan gewerkt hoor, ma t'is niet dat ik in haar mond trek hoor, want als ge goed kijkt zie je dat ik met nog wel vrij lange teugels zit, ik heb mijn handen gewoon ver naar achter. En ja mijn beugels, haha, ik zal ze zeker volgende keer wat langer doen hoor.

xxxxxxxx

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 23:51

ziete r wel netjes uit maar inderdaad beugels wat langer en handen wat hoger naar vorgen *LOL*

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 00:11

free schreef:
Oke, hier dus de eerste echte dressuurfoto's van montana. Commentaar mag natuurlijk altijd, he.

xxxx



Afbeelding

Hier je hand niet over de manen brengen. En je handen ter hoogte van die 'touwtjes' van je shabrak brengen. (Waar je de shabrak mee aan je singelstoten bevestigd, ik kom niet op de naam). En zo dus ook de teugels veel korter hebben. En dan de duimen op het hoogste punt hebben. (nu een beetje piano handen)

Afbeelding
Iets ronder rijden, maar dat zie je zelf ook wel denk ik. Als ik het goed zie is het een stapfoto. Volgens mij op een beetje een ongelukkig moment genomen, want het ziet eruit of er te weinig impuls is, maar kan ook aan de foto liggen. En dat is moeilijk van een foto af te lezen.

Afbeelding
Vind ik een mooie foto opzich. Alleen jammer van je handen (maar daar werd aan gewerkt). En ik weet niet of je bukte voor de bladeren Verward

Afbeelding
Vind ik ook een mooie foto. Maar wederom je handen, naar voren en lager.


Afbeelding
Wederom piano-handjes.

xxxxxxxxxxxx


En inderdaad je beugels zijn wat aan de korte kant. Maar ik vind dat op sommige foto's erger lijken dan op andere. Even dus zonder beugels kijken hoe lang de riemen moeten worden.

Hoe oud is dit paard? 3 - 4 jaar??

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 00:39

hey, ja op diene ene foto bukte ik me juist voor de onder de bome door te gaan daarom dat ik zo ingezakt zit. Tja die handen van me he, ze willen maar niet luisteren, haha nee maar daar ben ik echt wel op aan het werken hoor. En ja mijn beugels zijn echt wel tekort, als ik rij heb ik dit niet echt door, maar nu ik de foto's zie merk ik het ook wel echt, dus volgende keer twee gaatjes langer, héhé.
Montana is nu 3jaar en half.

bedankt voor de berichtjes xxxxxxx

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 10:30

Niemand meer?

DiRrTy_LaDy

Berichten: 68
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Oudkarspel (Alkmaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 11:01

Ziet er netjes uit hoor, maar zoals ik al eerder heb gelezen hier,
teugels korter en handen meer naar voren brengen Knipoog...
Voorderest vind ik het er netjes uitzien voor een 3 en een half jarige

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 12:14

Ik zag trouwens net die andere foto's van 11-8. Maar da's echt al een wereld van verschil. Top OK dan!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 12:18

Leuk paardje!! en tja ik zeg niks over je handenn.. heb ik zelf ook problemen mee Knipoog whaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 13:21

jaaahh de handen, piano helemaal naar beneden, daar werk je al aan las ik verder, rechtop! (bij een foto dan he...)

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 15:12

beugels langer. teugels wat korter. handen rechtop 1 handbreedte boven en voor het zadel. achterhand eronder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 15:59

Ik vind de verhouding niet zo mooi !
Je had geen bezwaar tegen commentaar dus zeg ik dat toch maar even Knipoog !! Ik vind je iets te groot voor het paardje, net het hoofd van een paddestoel-dop op het steeltje !

Maar dat neemt niet weg dat je gelukkig kan zijn !

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:06

Maar als ze haar handen op de hoogte van die touwtjes van het zadeldekje houd dan zitten haar handen bijna op haar knieen toch? Zoals Vonnie84 zei. Ik kan het natuurlijk fout hebben maar het lijkt mij wel heel laag.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:07

ShannaY schreef:
Ik vind de verhouding niet zo mooi !
Je had geen bezwaar tegen commentaar dus zeg ik dat toch maar even Knipoog !! Ik vind je iets te groot voor het paardje, net het hoofd van een paddestoel-dop op het steeltje !

Maar dat neemt niet weg dat je gelukkig kan zijn !


Ja, maar het paard kan nog wat cm's groeien. En bovendien is hij nu nog niet zo gespierd. Dus ik vind dat je dat nu nog niet echt kan zeggen...
Maar ze kan wel een groter paard hebben, maar het is niet zo dat je denkt van: arm paard of zo.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:12

Ik vind dat ze goed op Montana past, hier is het mss anders, maar ik heb ze er al een keer op gezien, en ze staan mooi met elkaar

Elisabeta
Berichten: 55
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:38

Mijn verzorgpaardje heet ook Montana en lijkt veel op die van jou joh!!!!
Misschien wel familie van elkaar joh.

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:12

die handen!!!!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:46

Zo, lekker aardig jupiter

Ik vind jullie een leuke combi hoor! En natuurlijk zijn er een paar dingen waar je met rijden aan moet werken, maar ik denk dat iedereen wel wat zwakkere punten heeft. Ik vind het leuke foto's hoor, en ze(hij?) loopt netjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:46

En handen netjes rechtop natuurlijk! (Of hebben we al teveel commentaar gegeven?! Knipoog )

Tis niet onaardig bedoeld hoor, maar gewoon dat je NOG beter gaat rijden! Knipoog

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:56

leuke foto's hoor!

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 21:18

hey, welja dat van die handen weet ik nu natuurlijk wel hoor, haha. Wordt me ongeveer al een paar jaar gezegt maarja die dinge hebbe een eigen leventje ze, ni wille meewerken, haha nee serieus meestal let ik er echt wel op hoor. En op diene ene foto zit ik dus wa in elkaar gedoken zodat ik niet tege de takken en bladeren van de boom zou botsen. Oke, ik weet dat ik waarschijnlijk wel iets tegroot ben voor kwa uitzicht maar ze loopt toch nogaltijd goed verwaarts dus ik denk at ze er niet echt veel last van heeft hoor !!

xxxxxxxx

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 22:52

Jupiter"]
die handen!!!!
[/quote]

[quote="macario schreef:
Zo, lekker aardig jupiter


Ach, dat kind vind zichzelf en d'r paard geweldig. Rijd Anky allang voorbij. En is onze wereldster die nooit fouten maakt, en gewoon super is. Waarschijnlijk zitten haar handen onder het rijden ergens in haar oren, om het commentaar van andere mensen niet aan te horen.
(sorry, moest er even uit)

Ik vind trouwens ook, dat als er al 3 mensen iets gezegd hebben over haar handen, dat de overige 10 daar niets meer aan toe te voegen hebben. Vooral als de ruiter dat zelf ook al door heeft.

En commentaar hoeft niet altijd negatief te zijn!

Ik vind jullie een hele mooie combi. En voor een 3,5 jarige ziet het er al heel netjes uit. En al helemaal vergeleken met de vorige foto's.

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 23:17

hey, dank je, das aardig !!!!!!

xxxxxx

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 23:20

is sluit me aan bij het advies van de andere maarre: vet leuk chabrakje heb je en hij loopt mooi hoor voor 3 en een half jaar