ik en mijn knollie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:37

dit een modderbak Verward
als je die vergelijkt met "training stal de hoeve" is dit helemaal nix!
een beetje regen bui veroorzaakt al gauw dat de bak erg nat is maar daar kun je nog wel goed in rijden hoor!
wij hebben op stal ook alleen een buiten bak maar waar maken er altijd guiltjes in zodat het water allemaal in sloot loopt echt handig zo blijft de bak altijd wel droog of droogt snel weer op.
we moeten altijd na het rijden de guiltjes even open gooien.
maar dan hebben we wel een droge bak Party!!
maar ik heb ook zak keer vorig jaar toen deden we dat niet in een kledder natte bak gereden wel rustig aan gedaan natuurlijk.
maar in die bak zover ik kan zien kan je makkelijk rijden gewoon een bak met wat plassen er op toch Verward


doeidoei xxxjes marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:46

o...dat vergeet ik nog helemaal jeetje wat stom haha... Haha!
wat een gaaf beest is dat joh ik vind um wel wat weg hebben van bassie van ineke2 (had um gehuurd) kijk hier een foto:

Afbeelding

ja toch of vind je van niet Verward

_________________
*~*~* I LOVE MAGNIFIEK *~*~*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marfiek op 2001-09-12 21:51 ]</font>

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:14

haha...ja..ik heb bassie nooit in het echt gezien maar deze vond ik wel een beetje lijken wat voor soort ketting heeft die daar nou eigenlijk?
want ik zie dat wel vaker heb gehoord dat het helpt met dat je paard rustig word ofzo?
kijk dit paard heeft er ook 1:

Afbeelding

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 22:40

haha coool!!
en al uitgeprobeerd?
werkt het echt?
hiihi ben benieuwd maar staat echt wel bizar!!
ik zag het al vaker d8 wat is dat nou Verward
nou weer wat geleerd *grijnzzz* Knipoog ik ga slapen Gaaaap Slapen Dromen

xxxjes marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 58 bezoekers