eindelijk DE wedstrijdfoto's dressuur&springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

eindelijk DE wedstrijdfoto's dressuur&springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 00:13

ik heb mij ff de moeite genomen om een 'paar' foto's te uploaden en op bokt.nl te zetten.
de springfoto's van Jafet ben Jaquar zijn geknipt op het concours in Bocholtz, waar we tot 2 x toe foutloos bleven in de klasse B categorie E, en met 57 stijlpunten werden we dan ook 1ste.
de dressuurfoto's van Jafet ben Jaquar zijn geknipt op het (selectie)concours in Nederweert, waar we 1ste werden met 189(!!!) punten, beetje errug veel, maar goed.
en de dressuurfoto's met Mistral Jinx zijn geknipt in Bocholtz.

de springfoto's van Jaquar:

hindernis 2
Afbeelding

hindernis 2, achterkant, waarschijnlijk geknipt in de barrage.
Afbeelding

hindernis 7, dit vind ik persoonlijk wel een mooie foto.
Afbeelding

hindernis 9, jammer dat die toren in de weg staat anders was het een mooie foto.
Afbeelding

hindernis 11, net te vroeg geknipt, deze hindernis moesten we alleen in de barrage springen.
Afbeelding

de prijsuitreiking, check hoe mijn stoere vent daar staat!
Afbeelding

de dressuurfoto's van Jaquar:

mooi of niet?
Afbeelding

net achter de loodlijn, maar dat lijkt nog meer doordat we aan de bocht beginnen.
Afbeelding

jullie zien het misschien niet, maar hier blaas ik bolle wangen, vraag me niet waarom??
Afbeelding

ik zit net te ver naar achter.
Afbeelding

glim, glim! Pling
Afbeelding

de dressuurfoto's van Mistral Jinx:

ik heb hier verder weinig commentaar op.
Afbeelding

en hier eigenlijk ook niks.
Afbeelding

wie 'durft' er commentaar te geven??

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 12:32

dankjewel voor jullie complimenten.

reddytobias, ik rijd nu E-M1 met hem maar heb alweer 14 wp dus M2 startgerechtigd.

mdmoiselle, als ik die beugels nog korter zou doen, moet ik er ten eerste alweer gaatje bijmaken en dan kan ik helemaal niet meer zitten, met die laarzen, het gaat nu nog net.

beautyfull_mickey ja in Bocholtz was het een mooie springbak en er stond ook een mooi parcours moet ik zeggen.
naja je zegt het zelf al, ik start inderdaad in Stramproy, Kessel, etc.
en ja dat had je ook goed gelezen bij de D en bij de E pony's.

pjotr dat is gewoon puur geluk dat ze goed getimed zijn, heeft pa trouwens allemaal geknipt.

Feetje zoals beautyfull_mickey al zegt was het voor paarden en ik ben gister zowiezo niet op concours kunnen gaan, anders was ik naar Beesel gegaan, maarja pa&ma zijn nog op vakantie en er kon verder niemand mee, dus dan maar un xtje niet starten, achja hij doet toch zo goed zijn best.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 22:45

beautyfull_mickey kom je niet naar de limburgse kampioenschappen 17 augustus? anders tot 30 augustus, ben er toch waarschijnlijk de hele dag als ik 4 starts maak.

en nogmaals dank voor jullie complimenten en leuk dat jullie mijn pony's ook leuk vinden, de volgende x zal ik zorgen dat er ook nog foto's van Mad Jamie bij zijn, want die zijn nu helaas niet geknipt.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 18:44

dankjewel, en dat van die hals, dat heb je goed gezien, daar word aan gewerkt en eigenlijk is dat nu alweer stukken beter, dat heeft hij zich zo aangeleerd en leer hem dan maar eens anders te lopen, hij weet nl. precies hoe hij zijn hoofd/nek moet houden om zijn rug niet te hoeven gebruiken, maar daar kan ik nu door heen rijden en dan gebruikt hij hem wel.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 23:45

ja dan kan ik jou pony ook zien. maar wanneer moeten wij dan tegen elkaar rijden? jij rijdt toch E-B dressuur? en daar start ik geen pony in, wel E-B springen, en 2 x D-B dressuur.
de startlijst is hier ook binnen, maar heb hem nog niet gezien, de andere zeiden dat ik 3 starts 's morgens en 1tje 's middags, maarja kan best dat we nog een beetje gaan schuiven.

ja de actie springfoto's vind ik ook mooi geworden DEESenJAMBO

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 00:04

he Beauty_A in welke klasse rijdt jij dan? ik was er rond die tijd dat jij hebt gereden ook, kijken dan, maarja er reden zoveel combinaties, duh!

vrij vroeg noem je dat, de anderen vertelde mij dat ik als num. 2 moest en de ring begon om 9.30 en tis un uurtje rijde, hehe weer lekker vroeg opstaa dus.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 15:54

he suzy jij bent de eerste die ziet dat hij geen bescherming om had met springen, dat heeft hij normaal wel, maar we zaten dus helemaal in Bocholtz en ik was zo stom om de bescherming te vergeten en kon het van niemand lenen, dus dan maar een keertje zonder, gaat hij niet dood van.

beautyfull_mickey ik denk dat als jij wedstrijd rijd dat het idd wel wat afgekoeld is, ik vind het wel lekker als het warm is, enige nadeel is elke dag vroeg op om te rijden, want 's middags gaat dat gewoon weg niet meer.

dankjewel xxappiexx

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 18:39

ik rijd E-M1, ennuh Beauty_A dit is niet echt het topic om te melden dat je naar de limburgse mag Knipoog

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 14:00

haha is al goed hoor, kan het me natuurlijk wel voorstellen, maar ik zag dat je het topic op het wedstrijden forum over de limburgse kampioenschappen ook al gevonden had.
veel succes dan in ieder geval.

maar dan nu weer ontopic:
iemand nog commentaar?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers