een paar bokgangers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 10:07

lovely:
Afbeelding

en dit vind ik een hele leuke foto !

Afbeelding inderdaad honey !!! waarom hebben we die foto nog nbooit gezien stef?

en dan nog desiree haar paddy :

Afbeelding
en nog een

Afbeelding

vind het hele mooie foto's

groetjes

pj

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 11:59

hahaha, pj, ik had die foto kennelijk ooit eens naar orri gemaild. Ik ging op haar site kijken, en toen was ik dus ook stomverbaasd. Had geen idee hoe ze aan die foto kwam. Als hon helemaal in haar zomervacht zit, en haar manen weer mooi zijn zal ik eens wat mooie foto's maken. Hoewel dat meestal niet mee valt, want ze wil niet graag stil staan, en ik heb al zoveel foto's dat ze staat te eten, dat ik weleens wat anders wil!!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 12:00

Ik vind het echt een hele leuke foto Stef....Honey zo voor het karretje, doe je dat overigens nog wel eens?

Jacqueline

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 12:04

nop, sinds dat we in oktober bijna een ongeluk hebben gehad, heeft ze niet meer voor de wagen gestaan. Ik durf niet meer, en kan geen ervaren menner vinden die ons kan helpen.
Vandaar dat het wagentje ook te koop is, ik vind het zonde dat ie een beetje staat te staan in de schuur, dan maak ik liever iemand anders er blij mee

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 12:06

die foto was trouwens met de intoch van sinterklaas in 99. Ze liep hier welgeteld voor de 6e keer in haar leven voor de wagen, en met fanfare en alles erbij, niks geen last. Ze was ook mascotte van de fanfare, vandaar de muzieknootjes op haar rug. Het was wel wat lastig mennen met al die pepernoten op de grond moet ik zeggen!!!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 12:09

Hahahaha pj, plagiaat plegen!! Knipoog
Nou 't is je vergeven omdat je in mijn gastenboek heb geschreven *LOL*

Groetjes,
Manon

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 12:10

Wat voor een ongeluk heb je dan gehad Stef?

Jacqueline

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 12:21

Tja, we kwamen terug van een rit in de polder, en toe kwam er op de smalle dijk hier een harley aan. En tja, daar is ze dus bang van. Die harley moest er perse langs, met als gevolg dat ik een volledig in paniek zijnde pony voor de wagen had (steigeren, achteruit lopen, etc..) Hierdoor parkeerde ze de achterkant van de wagen tegen een stilstaande aanhanger aan. (ik ben nogsteeds heel blij dat daar geen auto stond).
Naja, motor voorbij (er voor langs gepropt) en ik had een trillend paard voor de wagen. Het wit van haar oogjes, stond te zweten, en stond letterlijk te trillen op haar pootjes.
Net een maand ervoor ging de pony van een vriendin van mij er met kar en al vandoor terwijl ik op de bok zat. De pony kwam uiteindelijk tot stilstand door met haar hoofd tegen een lantaarnpaal te knallen. Tja, en als vanuit volle galop de wagen ineens stil staat, dan lig je eruit he.
Dus ik heb even genoeg gement

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 12:50

dan zet je honey toch een week bij mij op stal eduard leerd alles op men gebied en hij zal jou ook wel een beetje vertrouwen terug kunnen geven hoor je zou eigenlijk gewoon een keertje moeten komen kun je gelijk een buiten rit op Sya maken (dat wil ik wel een keertje zien hoor haha)
gr. thirza

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 13:26

Ehm, je ment niet meer, maar toch wil ik een heel klein beetje vriendelijk commentaar geven.
De bomen zitten (zaten) te hoog, kan erg gevaarlijk zijn.

(ehm, dit is Geen aanval!)

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 15:44

Mooie foto's vooral die van Honey vind ik superrrrrrrrrrrrrrrr leuk!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 16:28

[img]../upload/4/honeywagen.jpg[/img]
Op deze foto (als ie het doet, want het is BMP, bart, hoe kan ik die foto's het beste naar JPG zetten? )
zie je dus dat de bomen niet lager kunnen, aangezien ze vast gelast zitten.

[edit:BartVB]Foto net ff omgezet naar JPEG[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-03-24 20:51 ]</font>

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 18:48

Die honey is een absoluut topbeest!!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:05

Ik kan de foto niet zien, maar dat geeft ook niet hoor. Het was gewoon iets wat me opviel. Je zou ook de ogen van je schoftstuk lager kunnen zetten, dan komen de bomen ook naar beneden. Maar misschien kan dat juist niet, ik kan de foto niet zien.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 00:02

Die honey is echt cool en omdat ze zn groot baasje heeft blijkt maar weer eens dat ik echt snel een shet moet hebben Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 00:10

ja lieke.. KRISTEL he!! Haha!

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 00:20

Pieter Jan ik heb op het nieuws gehoord dat alle paarden met als baasje Pieter-Jan een gevaarlijke schimmelinfectie aan hun scrotum gekregen hebben omdat jij aan hun scrotums friemeld tijdens het Australisch tillen van je paard.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 00:22

Hee, Lilly, heb je het onzin forum al ontdekt?
Denk dat je je daar wat beter uit kan leven ofzo.. Of ga gewoon ff wat TV kijken joh. Of leef je uit op http://www.chatplaza.nl

BTW heb net ook al een aantal topic van jou naar Onzin verplaatst (als je ze kwijt was, daar zijn ze dus).

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 00:37

oh denk jij dat je hier de baas bent Bart de Graaff???
ga als een speer naar je paarden toe of ik zorg dat mkz naar ze toegaat en jij krijgt dan zweren om je scrotum

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 00:38

hoe ken je naar je paarden gaan zonder paarden te hebben

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 01:14

Hmm, zat ik me net af te vragen ja..

'k zal hier nog eens diep over nadenen Scheve mond\

_________________
"It is not enough to succeed. Others must fail." -- Gore Vidal Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-03-25 00:14 ]</font>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 01:44

Hahahaha! Oh my god! Dit word weer slap prutsmuts. Bart sinds wanneer heb je paarden dan? Whaahahaha! Ik heb dan blijkbaar iets gemist. *grin*

*LOL* Knuf Mayo *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 09:26

ach liily toch al die arme beestjes met als baasje een Pieter jan ! al een geluk word mijn naam aan elkaar geschreven en doen mijn paarden er niet aan mee! tja en bart is hier wel degelijk de baas hoor lilly!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 10:22

He Jantina!
Volgens mij wil het lamoen niet naar beneden (is aan de kat gelast), en als je dus de ogen lager zou doen, dan rol je van voren uit het karretje (toch Stef?).

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 13:32

Ja heerlijk ja!! paarden krijgen het toch niet....