Jessie doet aan IJslander-rijden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Jessie doet aan IJslander-rijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 20:58

.....op Fraeva Haha!

Noujah, voor zover de foto's te beoordelen zijn... Mijn vader wist absoluut niet hoe de digi werkte Blond *LOL* *vandaar deze...euhm 'mislukte' foto's* Haha!

Fraeva heeft dus een weekje rust gehad, omdat ze een hele zware week ponykamp achter de rug had (elke dag 2/3 keer rijden). Vandaag stapte ik er dus weer voor de eerste keer op... en ze deed het erg goed moet ik zeggen! Nog wel een beetje stijf ik d'r nek, maar na veel voltes en wendingen ging het al een stuk beter! Lachen Dus toen werd het tijd voor papa met de Cheese! !!



Afbeelding

Even stappen (de foto is een beetje donker Scheve mond ):
Afbeelding

Het leek me leuk om eens een tölt-foto te maken... nah, dat is moeilijker dan je denkt...
vooral met een vader die de digi niet goed stil kan houden *LOL*
Afbeelding

En nog een tölt-foto:
Afbeelding

En nog een stilstaand foto Knipoog
Afbeelding

En wat vinden jullie ervan?!


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 21:15

haha thnx Knipoog

*Tamara*: IJslanders worden in de tölt niet aan de teugel gereden, maar in de andere gangen wel om er voor te zorgen dat ze hun nek en rug niet op slot kunnen zetten... dat is weer nadelig voor de tölt Knipoog Je moet ze heel verzamelt 'bij elkaar' rijden zodat je er een zuivere tölt uit kan rijden.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 21:27

Maakt niet uit Knipoog Wat leuk dat je vriendin ook een ijslander heeft! Ik wil over een tijdje wedstrijden gaan rijden, dus ik hou me voornamelijk bezig met de tölt... je bent nooit uitgeleerd daarmee... en dan leer je ook hoe je ze bij elkaar moet rijden + achterhand eronder... je moet echt op heel veel dingen letten, best vermoeiend eigenlijk Tong uitsteken maar wel leuk!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 21:37

*Tamara* schreef:
Het is hard werken, op ieder paard! Suc6 met je wedstrijden!


Jaa, het is idd hard werken op ieder paard... Ik heb het nooit echt geleerd.... Altijd maar op manegepaarden een beetje rondhobbelen Tong uitsteken Toen ik in mijn eerste ijslanderles kreeg werd er gezegd: "je moet zijn achterhand eronder rijden" had ik echt zoiets van: "De wattes?? Verward" *LOL* Maargoed, we zijn nu inmiddels alweer een half jaartje verder en ik heb al weer veel meer geleerd

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 22:40

hihi thnx Lachen
Het gaat idd goed met rijden... af en toen nog wat verzet, maarja hoort erbij hè?! Knipoog


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 10:05

Thnx voor jullie leuke reacties!

Kieffertje schreef:
t Ziet er goed uit!!! Wat een kwijlpaardje heb je, zeg. Hij is vrij sierlijk voor een IJslander, of ligt dat nou aan mij..?


Jaa, klopt wel Knipoog Fraeva is wat fijner gebouwd. Je hebt verschillende soorten types net zoals bij bijv. haflingers: zwaarder gebouwd en fijner gebouwd. Er zijn ook wel veel ijsjes die nét iets te veel gras naar binnen werken Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers