Wedstrijdfoto's Jura

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:25

Ik ben heel erg blij met de foto's, Antoinette, zoals ik al in de PB schreef! Lachen
Dank je wel!!

Voor dat halsstrekken had ik trouwens een 8, en ook nog een keer een 8 voor de middendraf.
Laatst bijgewerkt door Jura op 07-07-03 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:48

Haha! Precies!

Enige nadeel is dat ik niet zo makkelijk op haar kan doorzitten, ze wiebelt zo. *LOL*
Dus ik riep al naar AMSAMSAMS toen ik moest beginnen: deze proef is doorzitten he?? (Ik had mijn proef niet 1x geoefend... Schijnheilig )

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:32

napoleon schreef:
Wat kan deze dame toch mooi lopen.......... Echt een plaatje zo, maar dat had ik al gezien toen je haar thuis liet lopen Knipoog

Overigens; wat een mooie "roosjes" heeft ze in de manen Schijnheilig Tong uitsteken


Komt vast door de roosjes dat ze zo goed ging! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:35

gabyfedde schreef:
Hele mooie foto's hoor! Ik vind je een hele mooie combinatie met je paard!
Maar 1 vraagje: is het bij jullie normaal om in de L2 met een hoedje te rijden? Volgens mij zou je hier heel raar aangekeken worden! Ik vind het wel heel chique staan, maar wacht tot ik Z ben!


Ik reed vroeger bij de KNF waar het gebruikelijk was om pas in de Z met hoedje te gaan rijden, wat ik dus ook toen pas deed. Toen werd ik lid bij de NBVR en zag ik ze vanaf de B al met hoedje rijden! Toch bleef ik zoiets houden van: ik ga pas weer met hoedje als ik weer Z ben.

Maar na een paar jaar iedereen met hoedje te zien, heb ik eerst besloten om vanaf de M met hoedje te gaan rijden (B met hoedje vind ik nog steeds geen gezicht). Toen een keertje met Orri voor de foto toch met hoedje...en nu wordt het een beetje een gewoonte. Bloos

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 23:43

Ik ook niet eigenlijk, maar kennelijk vinden heel veel mensen van bokt het niet kunnen. Waar je je druk om maakt! Knipoog

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 10:39

UniferB schreef:
Ik heb niet eens een cap....


*LOL*

Ik heb er dus wel 2, een veiligheidscap, maar die doe ik echt niet op in een proef! Knipoog
En een gewone oude cap, die je zonder bandje op doet. Die cap heb ik trouwens al zeker 10 jaar en toen heb ik hem al 2dehands gekocht. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 69 bezoekers