raimaer in actie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

raimaer in actie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 19:10

Ik was vandaag (eindelijk) weer eens op een springwedstrijd en kreeg deze foto nog van de parcoursbouwer. Hij is gemaakt in september vorig jaar, tijdens Raimaer's laatste wedstrijd voor haar zwangerschapsverlof Haha!

Afbeelding

Vandaag was haar comeback, nog erg onwenning en sterk maar morgen gaan we in de herkansing. Pablo ging wel lekker, alleen een balkje op een oxer omdat ik een wat te grote ophouding maakte Bloos
[/img]


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 19:24

Ik zie je verslag morgen! Pablo ging echt super vandaag, Raimaer moet nog wel wat beter gaan.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 18:37

En hier dan wat actuele foto's. Niet echt bijzonder van kwaliteit, maar die komen zeker nog wel. Er stonden nl 3 fotografen aan de kant vandaag!

Losspringen
Afbeelding

Hoezo boven de staanders uit Haha! (sprong staat op ca 1 meter)
Afbeelding


Verslag staat hier:
[WD] Pablo en Raimaer's comeback

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 21:59

Imker, de hindernisbouwster was ook fotografe (+chauffeur + groom + eigenaar + sponsor Lovers ) dus dat valt weer mee Knipoog (en een andere was Theo vd Wouw, de parcoursbouwer, die dat altijd doet).

En ik heb er alle vertrouwen in dat we weer helemaal terug komen, we moeten alleen weer een beetje op elkaar ingespeeld raken. Ze heeft zo onvoorstelbaar veel vermogen dat ze nog wat overdrijft op de sprong Haha! en daardoor is het nog niet zo goed te controleren. Maar we werken er hard aan en het gaat al redelijk (heb met haar precies drie keer gesprongen thuis sinds oktober vorig jaar!).

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 16:49

Sjuim, ik heb een Kieffer Aachen vzh, maar ga dus een springzadel kopen, juist om dit soort sprongen! Haar mama heeft me op deze manier een keer gelanceerd, ze sprong net zo over een dubbel en ik kon het niet meer volgen. Die spring foto heeft hier wel eens gestaan, maar is inmiddels verdwenen bij fotohub.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 08:29

D*MN kattebeest heeft me door Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 bezoekers