leuke foto's + mijn vriend!!!! haha

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 19:28

hoihoi
ik heb een paar leuke foto's gevonden en aangezien mijn scanner het weer doet komen ze natuurlijk op bokt te staan.
het zijn paarden foto's maar maakt dat errug veel uit?

nou hier was ik een jaar of tien en blonT, ben ik dus van mezelf....
[img]../upload/691/bondie.jpg[/img]

en hiero ben ik nu.....deze foto's zijn van een paar weken geleden....
[img]../upload/691/liselot.jpg[/img]

en hiero is mijn o zo lieve maar toch errug rare broer....hij had hier pannelappen met een sjaal om zijn hoofd gebonden zoals je kunt zien, haha
[img]../upload/691/toop.jpg[/img]
voor de geinterresseerden, hij is single, haha Haha!

hier is mijn allerbeste vriendin, elsbeth, ze heeft zelf ook een paardje....van de franse hengst ibrahim.
[img]../upload/691/epje.jpg[/img]

hiero mijn beste vriend, hij heet jeroen, maar iedereen noem hem joene of oene....hij speelt in een band, hardrock, errug gaaf. hier staat ie met zijn acoustische, hij heeft ook nog 2 electrische gitaren.
[img]../upload/691/joene.jpg[/img]

en hier is mijn nijntje...bugs bunny, haha, jah een intelligente naam ik weet het Haha!, maar ze moet weg van mijn ouders. iemand hier in de buurt van almelo die haar wil hebben???
[img]../upload/691/knijn.jpg[/img]

en tot slot, mijn allerliefste vriendje, steven....ik hoop dat de foto niet al te groot is uitgeslagen.....
[img]../upload/691/steven.jpg[/img]

nou hopelijk zijn de foto's er een beetje goed komen te staan.....aangezien ik een nieuw melig fototoestel heb (van de fancy) komen er dus nog wel vaker foto's hier te staan....

nou doeggie!!!
kus liselot

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 19:30

leuke foto's Haha!