Tweespan rijden, Voice en Wencke en de rest.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Tweespan rijden, Voice en Wencke en de rest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 12:18

Eerst maar Wencke, het zijn al wat oudere pics:

Afbeelding

Afbeelding

Kontjes Lovers

Afbeelding

Afbeelding

VOICE met haar veulen! *LOL* Jur stond al binnen en Wencke vond het nodig om bij zus te gaan eten. Hij bleef er ook vrolijk een tijd staan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wencke maakt een glijer!

Afbeelding

Veel van jullie weten hoe groot Harald is.... Zo groot is Voice nu! Al moet ik zeggen dat het in het echt toch anders lijkt dan op de foto.

Afbeelding

Terry Lovers

Afbeelding

Remey Lovers

Afbeelding

Zaterdag hebben we voor het eerst Harald enJurga in het tweespan gezet. Alsof ze nooit anders gedaan hadden!

Afbeelding

De nieuwe wagen (en let vooral niet op mij!) Kwijl

Afbeelding

Lunterencity (need I say more?)

Afbeelding

Betere pic van Voice en Harald Haha! .

Afbeelding

Mijn nieuwe vriendje! Lovers

Afbeelding

Zo, dat was het weer even!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 12:25

Sjimmy, Voice is nog geen anderhalf jaar, net een jaar en 2,5 maand. *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 12:29

Gaat lukken hoor, ik probeer hem nu wat manieren bij te brengen, is wel prettig, een goede basis Tong uitsteken. Ach, als 'ie net zo wordt als Voice nu is, heerlijk nuchter en superlief, daar teken ik meteen voor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 18:42

Dank jullie voor de reacties. De kar is iig geen miskoop, wat een heerlijk ding. (Er was wat overredingskracht nodig om pap over de streep te trekken, maar met succes Tong uitsteken.) Harald en Jurga verschillen wel een stuk in maat, zeker 10 cm, maar het ging best goed, ondanks Jur's korte en Harald's ruime passen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 23:16

Als Wencke echt net zo knap wordt als zuslief, nou dan hebben we het voor elkaar. Haha! Vandaag stond hij alweer bij Voice in de box, hij rende meteen door naar haar in plaats van naar Jurga's box. Alleen dook 'ie toen onder Voice haar buik en dat was ff niet de bedoeling, aldus zus.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 23:36

Zo aan Wencke's gewrichten te zien gaat hij echt wel groeien. Die gaat Voice wel achterna, het zou mij tenminste verbazen als 'ie het niet deed.

Als er nog mensen zijn die mijn donderstralen eens in real life willen bewonderen: altijd welkom!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 21:28

Mieke schreef:
jeetje, wat een:

* mooie kar
* prachtig veulen
* apart span
* gigantische jaarling
* mooie omgeving!!!


Vraagt om een meeting? Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 22:13

Je bent welkom hoor! Any time! *geldt voor veel meer mensen*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 22:26

Er stopt een trein in Lunteren en ik kan met mijn autootje zo naar Ede-Wageningen scheuren!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 50 bezoekers