Is me dat schrikken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Is me dat schrikken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 21:23

"Is me dat schrikken...", dat moet Laiser vanochtend echt gedacht hebben.
Met dit warme weer staan de paarden 's nachts buiten en overdag binnen ivm de dazen.

Hij schrok wakker toen ik binnen kwam. Hij heeft ook nog flink wat staan gapen en het duurde echt even voordat hij goed wakker was.

Zie hier zijn slaperige hoofdje:
Afbeelding

Op de onderstaande foto zat Michel met de camera voor Laiser op de grond Knipoog
Afbeelding

Ik ben hem daarna gaan rijden in de binnenbak aangezien we buiten lekgestoken worden. En als ik zo die foto's zie, schrik ik er toch wel een beetje van dat zodra ik geen laarzen aan heb, dat ik dan zo mijn hakken optrek

Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding
Ik heb geen zin, met dit warme weer!


Afbeelding
Kijk dit is beter Haha!

Afbeelding
Oh jee ik hoor iets. (Kortom van een lange teugel meteen de kop er op en dribbelen Knipoog Vandaar die rare handhouding.

Na het rijden hebben Michel en ik nog even gekeken hoe hij op het grote witte laken reageerde. Maar het leek hem weinig te doen.
Zelfs toen michel met het laken stond te zwaaien alsof het een lasso was bleef hij rustig. Al hield hij met een oog Michel wel goed in de gaten.

Maar vandaag vond meneer het niet zo gezellig toen we er samen op zaten. Hij heeft nu toch wel een paar keer gedreigd om Michel er af te joppen }>

Ook heb ik nog even gekeken of ik een beetje fatsoenlijk op kan stijgen met mijn trouwjurk. Maar dat moet lukken als iemand Laiser vasthoud.
Daar volgen natuurlijk nog foto's van als het gaat lukken. Ik ben benieuwd, duimen jullie dat het dan ook zo'n stoere bikkel?


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 23:04

scooby schreef:
Pffff idd een enorm paard!!!
Maar hoe groter hoe liever Lovers
Ps. hoe stap jij op??

Laisertje is 1.77m Haha! (en daarmee 8 cm groter dan ik)

Ik kan gewoon opstijgen vanaf de grond. Maar voor zowel het behoud van zijn en mijn rug stijg ik vaak op vanaf een krukje. (Dat doen er heel veel bij ons op stal Knipoog )

Woensdag of donderdag zal ik wel een verslagje schrijven over de bruiloft en natuurlijk ook een verslag over de fotosessie met Laiser Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 10:15

Oscar schreef:
Meneer ziet er trouwens prima uit, kijk die vacht eens lekker glanzen !
Wat is het toch een lekker ding......
Michel staat toch niet op de foto Tong uitsteken.Oh wacht je had over Laiser Haha!. Ja dat ik inderdaad ook een lekker ding.

Citaat:
Het valt me wel op dat je met schoenen (of zonder laarzen, hoe je het ook mag bekijken) kleiner lijkt dan in je "gewone" outfit; of is Laiser stiekem nog een beetje gegroeid ?
Misschien wel allebei Knipoog
Dat vil mij inderdaad ook al op, toch maar weer een reden om mijn laarzen aan te doen tijdens het rijden.

Citaat:
Laiser heeft beloofd dat ie zich super zal gedragen, dus dat komt goed

Mooi!
Ik ga hem vanavond rijden en een flinke poetsbeurt geven.
Om hem daarna in te vlechten voor de foto's.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers