De liefste en leukste Haffies!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

De liefste en leukste Haffies!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 23:53

Ik ging vanavond lekker rijden op 1 van mn verzorghaffies. En heb dus ff de digi meegenomen omdat ik weer es zin had om wat pics te maken. Het was wel wat moeilijk omdat ik alleen was. Knipoog
Daisy mag zich nu een tijd niet te veel inspannen omdat ze een tijdje terug erg veel hoestte, het is nu zowat over maar als ze zich in gaat spannen kan het terugkomen en dus chronisch worden. Ze moet nu zo’n 3,5 maand dag en nacht buiten staan.
Ik ben dus alleen met Flicka naar de bossen gegaan. En heb evengoed ook nog Daisy geborsteld en pics van haar gemaakt. En tuurlijk ook van Flicka én niet te vergeten
Stefan (vader=Sturm). Ik kreeg Stefan er niet helemaal op omdat hij in stal stond en er telkens uit wou…mja….
Hier zijn ze dan

Daisy, haar hoofd lijkt misschien btje raar maar dat komt ook doordat ze vaststaat en dus om wou kijken en niet te ver kon;)
Afbeelding
Afbeelding
Toen had ik Daisy maar losgemaakt, vind het mooier zonder halster. In de stal staat Stefan.
Afbeelding
Daisy van achter
Afbeelding
Daisy aan het grazen
Afbeelding
Flicka net na het borstelen
Afbeelding
Afbeelding
En Flicka opgezadelt
Afbeelding
Afbeelding
Dit is Stefan. Het veulen (inmiddels 1 jaar) van daisy en Sturm:)
Afbeelding

Enne wat vinden jullie van mn superhaffies?


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 18:42

thanx allemaal...
Fairie: geen idee of dat mooi meisje betekent....moet ik maar es opzoeken
enne Sting: dat dacht ik gister toen ik de foto's maakte ook meteen! haha....dus dat wordt binnenkort boenen:D

enne...yentl je gaat cker maar weer es mee


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 16:38

Skitter schreef:
Ik wil ook een fototje van mn Haffie hier zetten maar ga eerst even kijken hoek dat doe..........................kan iemand mij helpen? Trouwens mijn fotos zijn best groot Verward


ik wil je best helpen hoor;)
je kunt je fotows verkleinen via een fotoprogramma=wel het mooiste. maar het gaat ook via paint.PB me dan maar, keej?

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 22:14

nutiagek schreef:
Leuke paardjes hoor heoezo staad dat laatste paardje achter gaas?

dat is zoals yentl al zei idd de staldeur. Ik wou eigenlijk vanhem helemaal een foto maken. maar hij bleef maar na de camera lopen. dus dan maar zo..zo konden jullie toch nog een foto van hem zien Haha! als we een keer met zijn 2en fotws maken dan zonder tralies:D

verder iedereen nog een keer bedankt voor de leuke reacties


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers