Tinker actie pics

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Tinker actie pics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 16:01

Daarnet lekker de digi meegenomen en hop naar de wei. Ik krijg van mijn ouders als ik wil een tatoo van Sweety kado voor mijn verjaardag gisteren en nu wil ik de perfekte foto van der maken. Hierbij dus leuke galop pics van Sweety en candy staat er soms ook bij.
Afbeelding
Jihaa!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En nu foto's van mijn broertje op Sweety. hijzelf rijd geen paard maar zit er wel eens graag gewoon op.
Afbeelding
Deze vind ik heel mooi.
Afbeelding
Dat waren ze weer tot de volgende Digi aanval

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership



Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 16:31

ik zou een foto willen van haar hele lichtaam in uitgestrekte galop en die op mijn onderrug. Die foto vind ik ook erg mooi en foto 6 maar ik ga der nog trekken maar de baterij van mijn digi was op Lachen

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 21:50

ik ga ook nog andere pics maken maar normaal moeten ze dat toch kunnen. Een tijdje geleden was hier op bokt iemand die een tekening van der ging maken of de vlekken van een tekening ging veranderen zodat ie op Sweety leek. maar ik weet niet meer wie dat was en heb er niks meer van gehoord.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 22:21

Mijn broertje wilt echt geen les. Vroeger bij mijn verzorgpaarden stond een witte shet die reed ook heel braaf en daar heeft ie in al die jaren misschien 5 keer mee gereden. Tja de paardenmickrobe je hebt em of je hebt em niet he hij heeft em dus niet.
Citaat:
Heb je altijd iemand die je paardjes eventueel beweging kan geven. Mooie galopfoto's ook.

Ik zoek niemand die de paardjes beweging geeft ik rij veel te graag zelf Haha! Candy is sowiezo nog te jong die is er net 2 en bij Sweety rij ikzelf. Ik ben ook tot nu toe de enige die op haar heeft gereden. ik heb haar zelf ingereden en er heeft nog nooit iemand anders op gereden. Wel gewoon een rondje stappen aan het koord ofzo maar echt rijden nog nooit.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers