foto's van barney mooi!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

foto's van barney mooi!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 13:38

vanochtend ging ik lekker in me t-shirtje naar buiten! ik stap op de fiets om naar mijn pony te gaan! het is ongeveer 6 kilometer naar mijn pony! ik was nog maar net 5 minuten weg en et begint ineens te storten! ik dacht ow mijn god dat heb ik weer Frusty dus ik kwam helemaal kletsnat bij barney aan! het was ook geen weer om te rijden dus ik ging maar ff uitmesten Vork en daarna ben ik maar weer ff foto's gaan maken! Haha! Knipoog ook leuk toch

Het heeft een kwartier geduurd voordat hij eindelijk stil wou staan Frusty en uiteindelijk zijn er toch nog wat foto's gelukt! eerst een foto van zijn hoofdje:
Afbeelding

Toen had ik em eindelijk zover dat hij stil bleef staan dus toen liep ik snel naar achter om een foto te maken loopt die pony weg
Afbeelding

He wat ligt daar nu op de grond?? Ik vind dat best wel eng Tong uitsteken Tong uitsteken
Afbeelding

Toen kwam er ook nog een shetje de gang in! We lieten ze ffies snuffelen! Barney vond het shetje wel leuk alleen dat shetje barney niet Verward !!! Echte liefde Lovers Tong uitsteken:P
Afbeelding

toen zette ik barney weer even in zijn stal want ik ging ook nog wat foto's maken van de andere paarden! toch maakte ik ook nog een foto van barney in zijn stal :p !! Check die tong! Tong uitsteken Knipoog *LOL* Party!! Afbeelding

Bij ons op stal staat ook een friese hengst Kwijl ! Ik liet barney daar ff mee snuffelen! Barney zette zijn nek er echt helemaal op Kwijl Kwijl Kwijl
Afbeelding

Als je op deze foto's reageert zou ik heel erg leuk vinden ik heb er wel me best op gedaan Tong uitsteken Tong uitsteken ! als je vind dat de foto's een beetje onzichtbaar zijn moet je dat ook ff melden dan zal ik ze de volgende nog meer scherp stellen! Bedankt voor et kijken!

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers