Escala als jaarling! (voor Sugababe ;-D)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 21:52

[img]../upload/148/escala_als_jaarling.jpg[/img]

Hihihi, hier is Escala dus 1 jaar...ziet er echt koddig uit, geen kloppende verhouding te vinden in dat lijfje. Haha! Maar evengoed schattig vind ik. Lovers

[img]../upload/148/oefenen_keuring.jpg[/img]

En hier Escala als volwassen merrie... Lovers Dat ben ik niet hoor, maar ik vind dit zo'n mooie foto zelf... Lovers maar het is dus helemaal goed gekomen met die verhoudingen...*grijnz*


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 22:02

Hihihi...ik moest door die foto van de jaarling van Sugababe meteen aan deze foto denken...ik vind ze zo koddig als jaarling! Haha! Ik heb Escala sinds ze 8 is, maar ik heb foto's gekregen van de ex-vrouw van de eerste eigenaar, echt leuk. Ga nu meteen even de jaarling van Nonnie bekijken...


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 17:09

Ja, de ex-vrouw van de eerste eigenaar (zie 2e foto Haha! ) heeft idd shows gelopen met Escala...ik wil ook wel erg graag leren hoe ik Escala voor zou kunnen brengen...het lijkt me ook heel leuk als ik het veulen voor zou kunnen laten brengen, maar daar zal ik dus wel hulp bij nodig hebben...weet niet hoe het moet... Schijnheilig Ze ziet er idd niet beroerd uit als jaarling, maar ik vind die hoge benen en dat grote koppie altijd zo grappig... Knipoog Escala is een dochter van Porsche (was een hengst van Flaxman, dit voor de arabierenliefhebbers onder ons.)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 19:15

Dank jullie wel... Bloos Nou maar hopen dat haar veulen ook zo'n mooie jaarling wordt dan... Schijnheilig Als ik het veulen kan houden (ga ik wel mijn best voor doen en anders heel goed baasje zoeken...) zou ik er nl wel graag mee naar shows gaan... Haha! Maar dan moet het dus wel een mooi veulen worden...*duim duim duim*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers