schattige kuikentjes(kip&gans)en meer beestjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

schattige kuikentjes(kip&gans)en meer beestjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 19:05

gelukkig is de vogelpest vlak langs on af gegaan, en hebben wij onze beestjes nog!

hier eerst wat foto's van vorige week, toen hadden we nog 2 kuikentjes, ze waren toen 1 week oud, de dag erna heeft een kauw een kuiken meegenomen. beestje ging zo hard piepen en we konden nix doen, hij vloog er zo mee weg Boos!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en dit kuikentje hebben we nu nog, is nu een week of 2 oud

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en iedere dag komen er konijntjes in onze tuin gras(en bloemetjes, dan wordt ons mam weer boos Haha! ) eten
we hadden een kat(en een kattenmoordenaar in de buurt, nu is de laatste kat ook alweer weg...nr 14 ofzo in een jaar tijd Huilen ) en die kat had laatst een jong konijntje gevangen en doodgebeten, kei zielig

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

en de ganzen hebben ook kuikentjes, de eendjes ook maar die zag ik ff niet!hier zijn ze nog geen week oud, het zijn er 5 in totaal

Afbeelding

hoezo kijkt deze gans boos Tong uitsteken
Afbeelding

die pauw heeft echt een supermooie staart!als ie loopt te pronken dan is ie echt megagroot!
Afbeelding

Afbeelding

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:08

ahh ziet er erg mooi uit.. wat een stomme kauw zeg lopen de kippen dan gewoon los?

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:18

Wat erg voor dat kuikentje en voor de katten!!! Maar wel lief die kleintjes

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 11:30

ja die kauwen zijn kei brutaal!

eerst vond ik ze wel leuk, ik legde altijd de deken van Quentihn over het hek, en dan gingen hun de losse haren eraf halen, hoefde ik dat niet te doen Haha! toen waren ze nestjes aan het bouwen, maar nu zijn ze steeds aan t kijken of er iets is wat ze kunnen pakken, zoals ons kuikentje.... Boos!

en voor de katten die verdwijnen(of met teer over hun lijf, of een strop om hn nek, enz thuis komen) hebben we de dierenbescherming gebeld, maar die kunnen er nix aan doen zolang we niet weten wie dat bij die katten doet!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 11:33

Goh, lui renske? *doe ik noooit, de vogels de haren van mijn deken af laten plukken:P* Leuke fotos! Maar als ie nu een week oud is, zou die kauw hem dan nog kunnen pakken? Hoop het niet, zou wel banketstaaf zijn!