Foto's van Minco en Donja.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 12:04

Hé Alie, wordt Cindy nu niet jaloers op Donja? Haha!
Of is Cindy niet meer daar?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:36

Judibo"]
[quote="Picasso schreef:
Hé Alie, wordt Cindy nu niet jaloers op Donja? Haha!
Of is Cindy niet meer daar?

Cindy is er nog wel hoor! Die mag mee voor de langere ritten Haha!.

Naz: Ik wil best mee met Donja hoor, maar ja, die kan nog niet zover, misschien dan maar met Cindy Knipoog. (Alhoewel Donja natuurlijk veeeeeeel leuker is, Oeps laat Gerrit het maar niet horen Tong uitsteken)
[/quote]

Die Donja van jou heeft iig geval een beter figuur dan Cindy Haha!
Of is Cindy al iets geslonken tegenwoordig? Ik heb haar ook al meer dan een jaar niet gezien (denk nog wel langer Bloos ).......maar ze was altijd flink aan de maat, hihi. En Donja ziet er gewoon goed uit!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 08:21

Naz schreef:
En ik begreep gisteren van Gerrit dat z'n kar weer geschilderd is en dat ie met Cindy weer aan het mennen gaat! Vast overgehaald door Grady, maar wel leuk!


Drachten-city watch out; Gerrit and Cindy are back!!!! Nerd
Gerrit deed toch altijd maar een klein rondje??? Of heeft ie zich al ingeschreven voor zijn eerste puzzelrit? Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 12:26

minkieboy"]
[quote="Picasso"][quote="Naz schreef:
En ik begreep gisteren van Gerrit dat z'n kar weer geschilderd is en dat ie met Cindy weer aan het mennen gaat! Vast overgehaald door Grady, maar wel leuk!


Drachten-city watch out; Gerrit and Cindy are back!!!! Nerd
Gerrit deed toch altijd maar een klein rondje??? Of heeft ie zich al ingeschreven voor zijn eerste puzzelrit? Haha!
[/quote]

Gerrit reed ook wel aardige lange ritten hoor,ging ook regelmatig richting Beetsterzwaag.
Ik ben nog wel een paar keer mee geweest toen Minco ook nog voor de kar liep.
[/quote]

O leuk zeg, dat wist ik niet.
Toen ik er destijds met mijn merrie op stal stond deed Gerrit samen met Gerard nog wel eens een klein rondje. En volgens mij hadden ze de grootste lol Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers