clydesdale klaar voor dressuurproef....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 11:07

Ja, ik heb de foto ook al wel eens gezien, ik denk op jullie website. Erg mooi!! die sterren......



LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 11:09

Renske20 schreef:
wat is eigenlijk het verschil tussen een shire en een clydesdale vraag ik me nu ineens af?


Shires zijn toch ook vaak net iets zwaarder dan clydesdales??

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:03

Heee! we moeten een keer zelf een wedstrijd o.i.d. organiseren voor koudbloeden!! Kunnen we laten zien dat zij het ook kunnen!

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:28

Locatie???? bij ons kan hat misschien wel op het land.... maar het is wel in brabant, niet voor iedereen dichtbij!

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:29

Daphne, ik heb tijdens de hengstenshow foto's van jou en Bas gemaakt, er zit wel een leuke bij, ik zet hem vanavond in the picture!!

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:45

Jippie schreef:
:D erg apart dat is het wel, maar blij wordt ik er niet van, sorry, maar ik zie een dergelijk paard ook liever niet onder het zadel.


Waarom niet? denk je dat deze paarden niets kunnen en te lomp zijn ofzo??? Ik rijd ook wedstrijden met een shire en nog nooit vervelende reacties gehad van juryleden. Ik had ook wel eens minder punten, maar dan was meer ook niet verdient. Altijd terecht gejureerd....

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:13

[quote="Samsam
Als ik even voor mezelf mag praten: Wat ik mis bij een koudbloed is de lichtvoetigheid, het sierlijke, elegante en losse wat m.i. toch een belangrijk deel van dressuur is, jouw paard is in mijn ogen een gewichtsheffer in een balletpakje en dat is niet waar ik voor kom kijken!
Maar zoveel mensen zoveel smaken![/quote]`
DAAROM IS HET NOU JUIST ZO KNAP VAN ZO'N PAARD!! ALS HIJ TOCH EEN Z-PROEF CORRECT EN NETJES KAN LOPEN!

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:22

Samsam"]
[quote="Jippie schreef:
Dan vind ik dat er een nieuw stamboek opgericht moet worden ter aanvulling op het KWPN:
KWPN voor warmbloeden
KKPN voor de sport-koudbloeden


Ja en dan met een eigen dressuurcompetitie zodat ze ook vooraan kunnen eindigen!
[/quote]

Sorry hoor!! Maar ik ben met mijn shire - hackney afgelopen zomer in de b-dressuur gestart en meteen twee keer eerste, een keer derde en een keer tweede met vijf winstpunten in vier proeven! Je kunt mij niet wijs maken dat een koudbloed niet bovenaan kan eindigen... Nee idd. Hij zal idd niet snel een zz-licht proef lopen. Maar hoeveel kwpn-ers zijn er niet die nog geen fatsoenlijke l- proef kunnen lopen??? juist. Heeeel veel..

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:31

Je rijdt ook niet alleen voor de jury, maar vooral voor jezelf!! En als je paard het goed kan, dan mag je het zeker laten zien, want er zijn ook genoeg mensen die het wel waarderen.....

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:40

Samsam, ik bedoel te zeggen dat er heeel veel wpn-ers zijn die net zoals in jouw ogen een koudbloed, gewoon de bouw niet mee hebben. Kijk maar eens naar een paard dat overbouwd is. Die kan de moeilijkere oefeningen vaak helemaal niet aan.

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:29

Enne, de fjord van Jolanda Adelaar, Olympic Guusje??? Loopt Z-2 tussen de paarden en behaalt reglematig superscores!!!!
(of behoort een fjord niet tot de koudbloeden??)

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:22

draumpje schreef:
ik denk dat ik niet eens erop geklommen kom, ik moet ool nog een keer op ballouk van irene, daar kom ik volgens mij al niet opgeklauterd
heb je een touwladder?


Donderdag, Sonja? Dan neem ik wel een trapje mee, haha Haha! (is vast niet nodig)

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:25

Daphne, heb je deze show al vaker gereden? Geen foto's op je site?
Voor welke spierziekte is het? (mijn broertje heeft namelijk de ziekte van Duchenne)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Ubermetrics en 71 bezoekers